15 Temmuz 2009 Çarşamba

Basit maskeler-meyveler.

yediğin her meyveden yüzüne sür,demişti yakın bir akrabam.haklıydı yaşına göre cildi o kadar güzeldi ki.tabii genetik,sağlıklı beslenme,stres hepsi birer faktör ama bunu en aza indirmek senin elinde derdi.
sonuna kadar katılıyorum kendisine.ve bunu bir huy haline getirdim,iyi de yapmışım ;)

mesela kayısı tam mevsimi işte, yok böyle bir güzellik,bir iki saat arzuya göre bekletikten sonra cildimi canlanmış hissediyorum.hem yiyerek hemde haricen kullandığımda mutluluk kat sayımı arttırıyor.
özellikle unutamadığım komuşumuzun bir keresinde kayseriden getirdiği kayısı üzerine tanınmam.süt gibiydi.yüzümü yapış yapış değil kadife gibi yapmıştı.tadı da hala damağımda....


kendisi meyve olmasa da hakkını yiyemeyeceğim gıdalardan.dünyanın en doğal en zararsız nemlendiricisi.salata yaparken kabuklarını çöpe atmam.yemekten sonra yüzümde 15 dk bekletiyorum.sanki cildim salatalığın bütün suyunu hüüüp diye çekiyor:)
cilde verdiği ferahlık hissini yaşamalısınız.


yine çok sevdiğim
birisinden,ofişşşşten öğrendiğim çilek maskesi.
birkaç akşam üstüste sürüldüğünde gözenekler
üzerinde etkisi gördüğüm ve kokusuna bayıldığım meyve.aman dikkat sakın yüzünüzde bir gece bekletmeyin sabaha pembe veya kırmızı uyanabilirsiniz:)
amaaaa yanaklar üzerinde doğal allık vazifesi görüyor;)


izniniz olursa ben ona cilt uzmanı
diyorum.zamanla etkisini gösteren.sadece maske değil besin olarakta alındığında ciltte fark oluşturduğuna inandığım meyve,özellikle yeşil mayhoşuna hastayım.
aslında çok basit,zahmetsiz doğal maskeler bunlar.hatta ucuza bile mal edilebiliyor :D :D
yediğimiz meyvenin ne kadar zararı olabilir ki hatta yüzümüze sürdüğümüz kimyasallara göre bence masum bile kalıyorlar.ben faydasını görüyorum .şiddetle tavsiye edilir... :)

Hiç yorum yok: