7 Temmuz 2009 Salı

Cilt Bakımı: Gözenekler2..



the body shop seawed pore-perfector; İndirimden faydalanarak aldığım ürünlerin içinde en geçersiz en etkisiz gözenek kremi....şimdilerde aslanlar gibi çekmecede yatıyor:D





la roche possay effaclar k;
bir haftadır sadece geceleri olmak üzere başladığım,gözenekler ve siyah noktalar üzerinde etkili olmasını beklediğim effaclar k kremim.

hakkında konuşmak için çok erken bakalım zaman ne gösterecek!

beni takip etmeye devam edin:D




sonuç olarak ne çözüm buldunuz derseniz;
kimyasal peeling hakkında çok bilgim olmadığı için hatta korktuğum için dersem daha doğru olur:D ben kremlere devam diyorum.şu an geçerliliği olansa makyaj altına estee lauder idealistim.ve yine geceleri normaderm nuit üzerine effaclar k diyorum şimdilik:D

3 yorum:

papatyaninguncesi dedi ki...

bu gözeneklerle benimde başım dertte.yazını merakla bekliyorum

pembe fiyonk dedi ki...

sorma cnm, yok bir çözüme gitmiyor tam anlamıyla.sadece flulaşıyor.en yakın zamanda effaclar k ile ilgili görüşlerimi yazayım.

motto dedi ki...

Estee yi bende kullandim.ustelik hem idealist'i hem anr 'yi..
Sonuc mu??
Yuzumde ergenlik donemimde bile cikmadigi kadar cok sivilce..
İnanamazsiniz..
Aldigim magazaya kosup hesap sordum tabii.ama soylenecek cok bisi yok.bana hakti.esim onca zaman dedi ki ,sadece su ve sabun..
Gece yatmadan once.nemlendirici bile yok.cilt zaten bilio rutinini.
Bi daha asla kullanmiycam bunlari..