8 Temmuz 2009 Çarşamba

tonikler...

nedense yüz bakımında tonikler vazgeçilmezim oluyor.sanki bütün işi onlar yapıyormuş gibi hissediyorum.halen doğru tonik arayışındayım.mesela merak ettiklerimden birisi de murad markası.



lancome pure focus tonic;
pudralı yapısı ile gözenek problemlerini hedefliyor.
ama bana göre etkisiz elemandır kendisi.sadece özel
günlerde yüzümde ki parlamayı minimuma indirmesi
açısından kullandığım kozmetik bir ürün.













the body shop seaweed tonik;
yüz yıkama jeli ile berbaber kullandığım dönemlerde verdiği temizlik
hissi hoştu.bana mı öyle geldi ama anlamadım,body shop seaweed ürünlerini set halinde kullandığımda ten rengimde hafif bir kararma hissetim:P
bence yine de alınabilir....










la roche effaclar tonik;içinde ki micro soyucular ile temizliyici ve gözenek sıkılaştırıcı ürün.yüzde yüz etkili mi? hayır.yinede şu ana kadar kullandıklarımın içinde en iyisi.
soyucu etkisi nedeniyle gündüzleri dışarı çıkarsam kullanmıyorum.
pudralı toniğimi tercih ediyorum.
lrp'nin içeriğinde alkol var.şunu anladım ki yağlı ciltler için alkolsüz ürün bulmak zor.
yanlış hatırlamıyorsam bir-iki kozmetik markasında alkolsüz tonik mevcut.







clinique tonik3;
hımmm nedesem ki bana hiç mi hiç yaramayan,yüzüme sanki limon kolonyası sürüyormuşum hissi yaratan alkol bombası:)
memnun olanı var olmayanı var!!!!......





Hiç yorum yok: