8 Temmuz 2009 Çarşamba

yüz yıkama jelleri;yağlı ciltler.




la roche effaclar jel;

siyah noktalardan kurtulmak için aldığım az da olsa beni
rahatlatan ürün.

şimdiler de dermalogica da gözüm:D


the body shop seaweed yüz yıkama jeli;
kullandığım dönemlerde memnun olduğumu hatırlıyorum tekrar denemeye değer....










lancome pure focus jel;
yağlı ciltler için üretilmiş granüllü jel.
dermokozmetiğe geçmeden önce kullandığım temizliyici.tedavi edici diyemem ama bugünler de hafta da birkaç gün
peeling yapmak için ideal.
ne de olsa bizim gibi yağlı ciltler oluşan yağlı kalın deriyi peelingle atması şart.


biothe biopur jel;bu markayla tanışmam verilen eşantiyonlar sayesindedir.
gözeneklerin içini temizlediğini iddia ediyor.
birkaç kez kullandım gözeneklerimin temizlendiği fark ettim.
uzun vade de ne verir bilemiyorum!...
denemeye değer.....

























Hiç yorum yok: