24 Ağustos 2009 Pazartesi

İNGİLTERE GÜNLÜĞÜ 1...

tatilden döndüm ama anca kendime gelip birşeyler eklemeye başladım.artık tatil halinden çıkmak lazım..

iş eğitimi amaçlı gittiğim ingiltere de zamanımın geri kalanını son trendleri,alışverişi,sokak günlüğünü ve gezelim görelim ingiltereyi tanıyalım faslıyla geçirdim.gerçi fırsat buldukça gittiğim ülke diyebilirim.
avrupaya nazaran ingiltere vizesi almak daha basit.gidilmeye görülmeye değer geçmişe sahip olan bir ülkedir.

Merkez londra, Piccadilly, Soho, Tarafargar meydanı, Straford upon avon( shakespeare'ı doğum yeri),Greenwich, London dungeon(londra zindanları), Madame Tussauds, London Eye, Aquarium, Thames nehrinde bir tur,Hyde park, Regent's Park, London Zoo, Müzikaller(mama mia, King Lion,Billy Elliot,Wizard of Oz..

Veeee tabiki iki katlı otobüsleri ve kırmızı telefon kulubeleriyle,sütlü 5 çayını da unutmamak lazım.










ingiltere günlüğünün diğer yazılarında son trendler,müzeler,londra fotoları,alışveriş çılgınlığını paylaşacağım.....

beni takip edin :P

2 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Seneler oldu gitmeyeli ben çay kokusunu sevmem hep sütlü içerim :)

Bu arada yorumların onaya tabii ise kelime doğrulamayı hayır yaparsan bizler daha kolay yorum yazarız canım.

pembefiyonk dedi ki...

teşekkür ederim.önerini dikkate alcam.