29 Ağustos 2009 Cumartesi

ingiltere günlüğü;alışveriş-hediyeler

bunlarda eşe-dosta alınmış birkaç küçük hediye...aslında birçoğunu sahibine ulaştırdım.bunlar henüz veremediklerim.....

pullu bolero,hippi bandı,portföy,nars allık ve ayakkabılardan kendime de aldım.

zamanım olursa kendim için yaptığım alışverişler de koyarım..



kendime ve görümceme nars orgasm allık.resimler de rengi anlaşılmıyor.çok hoş bir pembeliğe sahip.benefit high beam'de almıştım.naptım düşürdüm mü poşeti bilmiyorum,bulamıyorum. ama şunu söylemeliyim ki strawberry fiyatları daha uygun.




hediye edilen küçü boy nars fondöten.yapısını sevdim.kapatıcılığı iyi,aydınlık hissi de veriyor cilde.






the body shop açılı fırçam ve pudra fırçası.kıl yapısı iyi,beğendim.özellikle göz makyajı için açılı fırçaya çok ihtiyacım vardı.alttaki far ise beyaz hafif yanar-dönerli simleri var







yine hediyelik fransız manikür seti ve bilimum makyaj malzemesi





kendime ve görümceme çok beğenerek aldığım birkaç portföy çanta.ayrıca hippi bandı ve mor taşlı yüzük yine hediyelikler arasında




portföyler ve püsküllü çanta
şu sıralar favorim bu bolero;






sevgili kayınvalidemi unuturmuyum.




bunlarda hediyelerin konu mankeni üzerinde ki duruşu :)








NOT: dekorasyon severlerin dikkatiğini çekeceği bir ayrıntı var.arka duvara dikkat edilirse halıflex benzeri bir duvar kağıdı görecekler.yıllar önce müstakbel kayınvalidem yurdışından getirtmiş.duruşu rengi süper.eğer bulabilirsek salon duvarımın bir kısmını bende döşetmeyi istiyorum.

3 yorum:

ofişşş dedi ki...

eychacım nars allıkla imdadıma yetiştin.hepsi için teşekkürler şekerim.

Dominika dedi ki...

dore terliklerin çok benzeri bende var. Ayrıca leoparlara bayıldım.güle güle kullan :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim dominikacım:)