26 Ağustos 2009 Çarşamba

İNGİLTERE GÜNLÜĞÜ;MÜZELER



bir gezinin olmazsa olmazıdır müzeler.bir anda ne çok şey öğretir.tarihe,bilime tanıklık edersin.kaybolursun o atmosferin içinde.bayılırım müze gezmeye.

bazı eserler vardı adeta insanı hayrete düşürüyor.yağmalanan ülkemin mozaiklerini,başka uygarlıkların tapınaklarını görmek gibi.adamlar resmen koca bir tapınağı binlerce km uzağa taşımışlar.yazık olmuş.....

nasıl olmuşsa fotoğraflarımın çoğu silinmiş(eee... makine elden ele gezerse olacağı buydu,hakketim)


ama neyse ki hala kayda değer fotoğraflar mevcut.




aslında müze fiyatları yüksek tutulmuş.buradan müze yetkililerine sesleniyorum-''olmaz efendim indirim istiyoruz.' :D:D


bazı fotolardaki görüntü kirliliği için şimdiden özürlerimi diliyorum.daha önce de dediğim gibi bazı fotoğraflar yok olduğu için.elimde olanları paylaşıyorum.


























Hiç yorum yok: