6 Ağustos 2009 Perşembe

Büyük Beden Şıklığı #1 Adil Işık

Her mağaza da aynı kelime söylenirdi..çalışanlar tarafından;
-onlar standart efendim,beden yok!


bu zamana kadar neredeyse bütün bendenler 38'e endekslenmeye başlanmışt, ta ki bazı üreticiler 44 beden ve üstü koleksiyonlar oluştarana kadar.

büyük bedende evans ve sumak markaları bilinirdi.Geçenlerde Adil Işık mağazasına girdiğimde her kuşağa ve her bedene hitap ettiğini gördüm.


adil ışık mağazasında fırsat bulmuşken 44+ kıyafetleri incelemek istedim.oldukça başarılı bulduğum adil ışık markası, abiyeden,pantolona,kapriden, cekete çeşit çeşit etek ve maxi elbiselerle adeta herkesin şık olabileceğini gösteriyor.



geniş koleksiyon yelpazesi olan adil ışık markası,hem alışverişte hemde hediye seçiminde oldukça yardımcı oluyor.iyi alışverişler....



not:resimler alıntıdır...


4 yorum:

ebvata dedi ki...

Desene Adil Işık da "ışığı" görmüş,darısı diğer markaların başına :)))

pembefiyonk dedi ki...

aminnn :D.
eeee.. artık zamanı gelmişti.

sibel dedi ki...

YAŞ KIRKI GEÇİNCE BÜYÜK BEDENLERE BAKMAYA BAŞLIYORSUN ÇOK ACI....BENKIRK YAŞINAKADAROTUZALTI BEDENKEN ŞİMDİ KIRK OLDUM. ONUN İÇİÇN İLERİSİNİ GÖRÜP BÜYÜK BEDENLERİ İZLİYORUM ŞİMDİ.

pembe fiyonk dedi ki...

yine çok şanslısın canım,çok fazla bir fark olmamış.bende 38-40 bedenleri çok beğeniyorum.kıyafeti daha iyi taşıyorlar bana göre:)
sevgiler.