13 Ekim 2009 Salı

1 alışveriş - 1 fiş

alışveriş güzelde,o fiş işte bana cüzdanımın gerçeğini hatırlatmaktan geri durmuyor:)
ihtiyaçlar bitmiyor.bende son günler de aldıklarımı ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.



-walley of the stars(benefit)
- nuxe üç güllü aromatik maskesi
-maybelline göz makyajı temizleme losyonu
-murad clarifying tonik
-pastel 120 nolu oje
-pupa pudra



-watsons lip balm
-stila göz farı
-gıvenchy very irresistible




-walley of the stars:yazın türkiye'ye dönerken beğenerek aldığım high beamı o karışıklık sırasında kaybettim.daha önce de belirttiğim gibi strawberry fiyatları daha uygun.bu küçük seyahat kitini görünce dayanamadım sipariş ettim.
high beamı çok beğeniyorum,ama sanki moon beam bende pek belli olmuyor.moon beam bronz tenlilere daha iyi gidiyor.eğer benim gibi beyaz tenliyseniz high beamı öneririm.
high beamı; çok açık pembe(hatta lila) ve gümüş ışıltıları varken
moon beam'de, pembe altın sarısı karışımı ışıltılar mevcut.
henüz almadıysanız ve kararsızsanız,eşantiyon boyutunda olan walley of the stars'ı almanızı öneririm.çekmeceleri boş yere işgal eden aydınlatıcılarınız olmasın.

glosun rengini çok beğendim şeftali pembe arası birşey ama sanki içeriğinde ki parfüm kokusu biraz ağır geldi bana.
farların yapısı ve ışıltısı çok güzelmiş.aydınlıtıcıların boyutlarını soracak olursanız! she marka rujların küçük kutuda ki glossları kadar.

-murad:murad markasının toniğini hep merak etmişimdir.sonunda alabildim.yağlı ciltler için olan clarifying toner,içeriğinde ki mentol yüzünden biraz tuhaf geldi.yine de sonunda güzel bir ferahlık hissi veriyor ama aşırı hassas ciltler için biraz iğneleyici gelebilir.şimdilik memnunum.ilerleyen zamanlarda deneyimlerimi paylaşırım.

-nuxe:nuxe'un üç güllü kil maskesi.bu üründen 2 kutu bitirmişimdir.piyasada ki en sevdiğim maske.hafta da iki gün banyodan sonra;önce peeling sonra bu maskeyi uyguladığımda,oluşan sonucu çok seviyorum.gözeneklerimin içi temiz.yüzümdeki fazla yağı atılmış.
duru bir cilt elde ediyorum.tavsiye ederim.

-maybelline göz temizleme losyonu
;şu an'a kadar kullandığım süre içinde hiçbir problemle karşılaşmadım ne beyaz buton ne de başka birşey,dayanıklı göz makyajını kolaylıkla,tahriş etmeden çıkarıyor.l'oreal makyaj temizleme losyonunuda ara ara kullanırım.başarılı.

-pastel oje
;watsons da lip balm almak için girdiğimde rafta bir anda görüp çok beğenerek aldığım oje.yazın genelde açık renkleri kullanırken kışa doğru bu renkleri kullanmayı seviyorum.vişne çürüğünden bir iki ton açık ve simli değil.(no:120)

-watsons lip balm:hiç eksik etmediğim rujum.verdiği nemi ve rengi çok beğeniyorum.tam kapağında ki renk oluşuyor dudağımda.olmazsa olmazlarımdandır:)

-pupa pudra:nişanlımın ablası için gittiğimiz parfümeri de dior marka pudralara bakarken kendimizi pupa standında bulduk.(satış görevlilerin ısrarlarına dayanamadık)
resimde rengi koyu çıkmasına rağmen transparan bir pudra.cilde matlık ve ışıltı veriyor.üç yoğunlukta simli pudrlar vardı.çok,orta,az.testerları denerken az olan günlük kullanım en uygun diye seçtik.fakat evde uygulayınca keşke orta yoğunlukta simli olanı seçseymişiz dedik.çünkü toz pudrayı sürerken sim hiç yok
(testerlar daha farklı sanki).ayrıca benim için compact pudraları kullanmak daha kolay .transparan bir pudra olduğu için kapatıcılığı hiç yok.sadece matlık sağlamak için tercih edilebilir.

-stila far;strawberry hediyesi,henüz kullanmadım kahve tonlarında içeriğinde çok az ışıltısı bulunan mineralli far.

-givenchy very irresistible:ilk kez indirimlerde aldığım çok severek kullandığım,bittiğinde tekrar tekrar aldığım parfümüm.kokusu için ;ne hafif diyebilirim ne de ağır,dozunu iyi ayarlamak lazım.

  • Üst notalar: yıldız anason, mine yaprağı.
  • Orta notalar: yüz yapraklı gül, şakayık gülü.
  • Alt notalar: tutku gülü, fantezi gülü.







15 yorum:

Siu dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini, ayrıca çok güzel fikirler de verdin :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim canım.

cingifilli dedi ki...

ayy alışveriş iştahım kabarıyorrr.
güle güle kullan canım.mybellıne makyaj tem.lorealden daha iyi bence.

pembe fiyonk dedi ki...

çok merci.ay sorma cingifillicim iştah durumlarını nedense bu aralar iyice kabardı:)

zuzu günlüğü dedi ki...

tatlım aldıklarını ii günlerde kullan ihtiyaçlar hiç bitmiyor alıyorsun alıyorsun ama hep bir eksik war sanki

gizemel dedi ki...

güle güle kullan cnm.nuxe kil maskesi hep çok övülüyor ama 3 güllü olan daha yeni bir seriydi sanki yanlış hatırlamıyorsam.kil maskem bitince deneyeceklerim listemde :)

pearl dedi ki...

Ama yani oldumu şimdi watsons'a ve body shop'a gitmem gerekiyordu şimdi senin aldığın bu güzellikleri görünce ışınlanasım geldi.gitttimmmmmmmm bennnnnnnn hehehehe:))))

eliBubbly dedi ki...

gule gule kullan, gule gule ode hihih :)

pembe fiyonk dedi ki...

-zuzu;haklısın canım al al bitmeeez eksikler:)

-gizemel;mutlaka denemini öneririm tatlım.yanlış hatırlamıyorsam ilk maskemi nisan gibi bahar ayında almıştım.aslında ilk kutuyu kardeşim almasaydı daha uzun ömürlü olurdu.şimdi sıra ikinci kutuda:)

-pearl;hiç sorma bende dayanamam.daha güzelleri senin olsun:)

-elibubly; :) teşekkür ederim canım.ödeme kısmı en acı veren kısım :)

pembe fiyonk dedi ki...

aaa tabi gizemelcim haklısın yeni fark ettim bir kutu yazacağıma iki kutu yazmışım.hata bende :S

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Güzel günlerde kullan cnm.Kozmetiğin cazibesine kaptırıveriyoruz kendimizi.Ama ben bitürlü dudağımın üstündeki hafif tondaki sigara lekesine çözüm bulamadım. bi önerin varmı cnm.

Sevgilerimle...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

murad ürünleri gerçekten süperdir bende pupayı çok sevimli bulurum güzel günlerde kullan canım

pembe fiyonk dedi ki...

edacım çok teşekkür ederim tatlım.muradla aram iyi şimdilik:)

sevilerimle;anladığım kadrıyla bir cilt lekesi gibi oluşmuş.aslında lekeler hakkında çok bir bilgim olmasa da.bir arkadaşım eczaneden,leke tedavici bir ürün almıştı.evde yapılan maskeler lekeler için yetersiz sanırım.o da oluşan güneş lekeri için,eğer yalnış hatırlamıyorsam soyucu etkili bir krem almıştı markası ''md formulaiton''.genelde güneşten sakınıyor.sevgiler...

arzutezcan dedi ki...

ürünlerin cok güzell iyi gunlerde kullan cnm=))

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun.