11 Eylül 2009 Cuma

BİOMEEN (erkek bakımı)


bu markayı ilk kez satış görevlisi olan bir erkekten duymuştum.elinde birkaç kutu krem vardı.
tabii kremlere meraklı olduğum için hemen sordum ne işe yaradıklarını;

-o da,bana çeşit çeşit marka kremi denediğini artık siyah notka ve yağlı ciltten sıkıldığını anlattı. elinde ki kremleri,berber olan bir arkadaşı vermiş.bunlar ikinci siparişiymiş ve de çok memnun olduğunu söyledi.

merak ettim göz gezdirdim,biomeen-biota lab. tarafından üretilmiş.
biomeeni hiç duymadım ama biota laboratuvarda hiç yabancı gelmiyordu.

eve dönünce ilk olarak bu markayı araştırdım.biota laboratuvar meğer bizim bildiğimiz deracin,bioder,bioblas,bioxin markalarını oluşturan laboratuvar.

biomeen ürünlerinin sadece erkek kuaförü ve berberlerinde satıldığını duydum.

bence gayet başarılı bir satış politikası,sonuçta erkekler bir parfümeriye girip clarins,lancome gibi cilt ürünlerine kolay kolay para vermezler.
zaman ayırıpta eczaneden la roche posay,murad gibi ürünleride almazlar.

sonuç olarak, direkt ayaklarına gelmiş,makul fiyatlarda hemde laboratuvardan çıkan ürünler zamanla erkekleride cezbedecektir;)
diyorum ya çok başarılı bir taktik.


saç çıkarıcı şampuan,serumlar,
saç şekillendirici ürünler,
cilt bakımı kremi,yıkama jeli,peeling,onarıcı serum,after shave'ler
kıl azaltıcı ürünlerle erkekler için geniş bir yelpaze sunuyor.
biomeen erkek dünyasında sessiz ama güçlü bir şekilde yol alıyor.











4 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

ilk defa duydum görücez bakalım bebek karınca yağına dönmesin de

Travis dedi ki...

şekerbank reklamı gibi olmuş:)

pembe fiyonk dedi ki...

karınca yumurtası yağı zaten akıl almaz bişeydi:)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

aynen bebek ya bok gibi kokouyordu birde haha