14 Eylül 2009 Pazartesi

fırat tanış nam-ı diğer koyu bilal

bana göre zaten ünlü bir oyuncuydu.
çok severek izlediğim,yeditepe istanbul dizisinde görmüştüm ilk kez fırat tanışı.bugünlerde geniş aile'de koyu bilal halleriyle epey güldüyor.
muhteşem oyunucudur kendisi,
aldığı ödüllerle oyunculuğunuda kanıtlamıştır zaten.ahh birde tiyatroda izlemek nasip olsa.

sesi de yorumuda güzeldir bu adamın.ben özellikle yorumuna hastayım.unutama beni'yi öyle bir yorumlamıştır ki yeditepe istanbul da;hadi kolaysa unut bakalım dedirtti resmen.

şimdilerde popüler olan ''yani'' videosunu belki yüzlerce kere dinleyebilirim.puslu sesi,içimi yakarken,yorumuda boğazımda ki düğümün yerini sağlamlaştırıyor.yutkunamıyorum,böyle sessiz sessiz dinlemeliyim ben bu adamı.


o çalsın,ben dinleyeyim :)
.


7 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

haha yorum panelin enfes bebek koptum buna, bu arada ben adamı tanımıyordum bile yuh bana

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkürler tatlım.napiim şu hayatta herkesin bir ismi olmalı :P

estağfurullah,geç olsun güç olmasın :)

pembe fiyonk dedi ki...

söylemeyi unuttum şu blog aleminde bende senden neler neler öğrendim canım.

Siu dedi ki...

beyaz melekteki görüntüsü geliyor benimde hep gözüme :)

SerpiL dedi ki...

aşka sürgündede oynamıştı ama bence bu son dizide oynamasa daha iyi olurdu.böyle abuk subuk dizilere sinir oluyorum.

pembe fiyonk dedi ki...

siucum,o karakteri şahane canlandırmıştı.mahvetmişti beni yahu.

serpilcim,bende bu diziye onyargılı bakıyordum.ama izliyince fikrim değişti.farklı bir dil.bazı kilşe olayları farklı bir mizah anlayışı ile güzel işliyorlar.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

canımsın ne demek birtasi bilgi paylaşmak içindir sevgiler