3 Ekim 2009 Cumartesi

kendi posterini yapmayı denedin mi?


bilirsiniz genelde beğendiğimiz fotoğrafları büyütmek istediğimizde ancak A4 kağıdı boyutu büyüklüğünde çıkarabiliyoruz yazıcıdan.

matbaa-ofset işleriyle uğraşmak istemeyiz ve ne kadar ödeyeceğimizi bilemediğimiz için genelde boş veririz.

ama kim istemez posterini oluşturmayı.evde kendi yazıcımızda yapmak ne güzel olurdu değil mi?
işte aşağıdaki programda kendi yazıcınızdan istediğiniz herhangi bir resmi yine istediğiniz boyutlarda A4 kağıdında oluşturabilirsiniz.

A4 kağıtlarını bir puzzle düşünün ortaya en sevdiğiniz resimden oluşan bir posteriniz çıkıyor.



http://arje.net/rasterbator sitesinden

The Rasterbator Standalone 1.2 isimli programı indiriyorsunuz.

kolay gelsin....iyi eğlenceler.....


not:resim alıntıdır.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben geçen kış yapmıştım kendi resmimi başucumu:) şimdi her gelen arkadaşım bende istiyorum diye tutturuyor. çok hoş duruyor arkadaşlar tavsiye ederim

zeynep dedi ki...

güzel bi şeydir eminim..denemek lazım..

pembe fiyonk dedi ki...

adsız;bir nick seçip yorum yapsaydın daha iyi olurdu.nişanlım onaylmış.çünkü ben adsız yorumları onaylamıyorum.
yine de yorumların için teşekkür ederim.bende kesinlikle tavsiye ederim.sevgiler ;)

zeynepcim;bakalım yarın yeni poster denicem.mutlaka yapın çok eğlenceli :)

mypink dedi ki...

Çok güzel fikir.Ben de deniim hemen :)teşekkürler canım

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

çok güzel bir fikirmiş şeker

pembe fiyonk dedi ki...

mypink,stil direktörüm sevgiler :)