25 Eylül 2009 Cuma

yoksa ilk çirkin betty o muydu?









birçoğunuz bilirsiniz,hatta severek izlediğimiz '' ve tanrı kadını yarattı'' sözcüğünü, vurgulayan komik ve eğlenceli film.
hangi filmi?başrollerini ediz hun,türkan şoray ve minur özkulun paylaştığı,
hani koca bir tencere makarnayı ekmekle yiyen.başarılı ama işsiz ve malesef ,ki görselliğin her devirde kartvizit olduğunu gösteren, güzeller güzeli türkan şoray'ın oynadığı film  ''tatlı meleğim''.
1970 yapımı olduğu için acaba ilk çirkin betty fikri bizden mi çıktı diye düşündürtüyor :).
aşık olduğu patronuna kendini beğendirmek için jet hızıyla güzelleşir,başkadın :)
neredeyse herşey aynı bir parton,çirkin katibe kız,moda güzellik üzerine kurulu bir şirket,çapkın adam vs. vs.

siz ne dersiniz? :)


6 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aa süpersin kız iyi yakalamışsın he

Bucanni dedi ki...

Tabiki fikir bizim :) bizim sorunumuz geniş kitlelere hitap edememek. Birçok türk filmi o günün teknolojisine bakılırsa süper. Yeşilçam filmlerine bayılıyorum :) sevgiyle...

pembe fiyonk dedi ki...

stil direktörüm o senin süperliliğin heheh(türkçede mutlaka bir anlamı vardır:))

bucannıcim kitle konusuna katılıyorum.yeşilçam filmeleri de bir başka oluyor :)

Hesionka dedi ki...

ya ben şu ugly betty'e de empoze edilen amerika orijinli çirkinlik kavramına da inanılmaz derece sinir oluyorum.

tak gözlüğü tak diş telini çirkin olsun. hah bu mudur yani? amerikan filmlerinde/dizilerinde bütün kaybedenler gözlüklü, şişman ve tellidir.

yeşilçam versiyonunu da o zamanlardaki bir hollywood yapımının çakmasıdır kesin!

Siu dedi ki...

ilahi diyorum :) çok güldüm ya :)

Lydia dedi ki...

hahah evet bence de ilk çirkin betty oydu :)) ama hazır lafı gelmişken söyleyeyim, dizinin amerikan versiyonu katlanılamaz birşey olmuş. Biryerlerden bulabilirseniz Kolombiya versiyonunu izleyin. Vakt-i zamanında TV de veriliyordu, annemle sıkı takipçisiydik :)