11 Ekim 2009 Pazar

bacak bakımı



şu meşhuuur sally hansen bacak fondoteninden bir adet edinenlerdenim bende:)
çorap etkisi yapıyormuş bacaklarda.yaza girerken mutlaka almalıyım dedim.kışın bütün beyazlığı doğal bir şekilde kapanmalıydı :)

medium renkte karar kıldım.fakat gelgelelim iş yoğunluğundan ilk zamanlar ben bu ürünü kullanmayı unuttum.yazın başında alışveriş esnasında kadınların tek bir nokta da toplandığını fark ettim(her zaman ki gibi :))

eksik kalır mıyım?vardım yanlarına...şu yukarıda disk gibi görünen peeling taşı deli gibi satılıyor.
hoşuma gitti. aldım hemen...

bacak temizliğinden sonra veya bronzlaştırıcı bir ürün sürmeden önce masaj yapar gibi bacak peelingi yapılıyor bu taşla.
-ölü deriyi atıyor,bacakları pürüzsüzleştiyor,çok ince tüyleri yok ediyor ayrıca peeling yaptığı için ileride kıl dönmesi gibi problemleri azaltıyor.
bilirsiniz bacak fondötenini kullanmadan önce mutlaka bir vücut nemlendiricisi kullanmak şart.ne kadar nemlendirici sürsekte,bronzlaştırıcılar pütürleşebiliyor ince deri üzerinde.
işte peeling taşından sonra sürülen nemlendirici daha iyi emiliyor.pürüzsüz hale gelen bacaklara rahatlıkla bronzlaştırıcı ürünler sürülebilir.

peeling taşının yüzeyi sert ve acı veren bir yapıya sahip değil.bu sayede rahatlıkla hassas tenliler de kullanabilir.

not;sally hansen bacak fondöteninin ışıltılı olanları da mevcut.

9 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

hadi ya ilk defa duydum,neler varmış da haberim yokmuş :)

pembe fiyonk dedi ki...

sorma canım,
o da mı varmış dediğim çok oluyor :)

berkbuket dedi ki...

bir yaşıma daha girdim. yaşın profilinde yazmıyor ama gençsin sanırım. gençlerden öğreneceğimiz çok şey var.

pembe fiyonk dedi ki...

yirmili yaşların ortalarındayım.

debouquet;bloguna baktıkça,marifetli ellerden öğreneceğim çok şeyin olduğunu gördüm.ellerine sağlık.

Siu dedi ki...

sally hansen bacak fondöteninden almıştım bende ama 1 kere kullandım sonra noldu bilmiyorum aklıma getirdin :)

pembe fiyonk dedi ki...

:) siucum,en fazla 4 ya da5 kere kullanmışımdır.
çok az kullandım ama o,yine de evde dursun ,sanki her an lazım olacakmış gibime geliyor :)

gülce dedi ki...

canim merhaba,
ben blogunu buldum ve oturup eskiden yeniye doğru okurken bu peeling taşı ilgimi çekti. normalde kese yapıyorum bacaklarıma ama kese çok yorucu oluyor. bu da öyle bir şey mi yoksa kullanımı daha kolay veya zor mu? sally hansenin ürünü değil heralde, nerelerde bulunuyor?
teşşekkür ederim. hoşçakalın...
gülce

pembe fiyonk dedi ki...

gülcecim ilgin ve yorumun için çok teşekkür ederim.cildim hassas olduğu kese veya topuk taşı vb şeyler tenimi oldukça tahriş ediyordu.bu resimde ki ürün bacaklar kuruyken uygulanan ve tahriş etmeyen bir taş.bunu yurt dışından almıştım.ama bir arkadaşım buna benzer ürünlerin ülkemizde de bulunabilceğini söylemişti.türkiye de mutlaka vardır.çünkü burada ki hanımlar bakımlarına daha düşkün.sevgiler...

Hande dedi ki...

canım sagol paylasımın ıcın bole bir peelinge ıhtıyacım vardı:)