20 Ekim 2009 Salı

doğal tonik


doğal maden suyundan doğal tonik;
doğanın bize verdiği en güzel armağanlardan biri de,hiç kuşkusuz mineralli maden suları.

ilk kez ajda pekkan'dan duymuştum yıllar önce,bu kadın kullanıryorsa mutlaka iyi birşeydir,dedim.zira ajda pekkan bu konuda bir ekol :)

haftada 2-3 kez yüzümü maden suyu ile yıkarım.ama hemen açar açmaz gazlı şekilde yüzünüze uygulamayın,çalkalayın veya ağzını açık bırakın.

kullandığım ilk günden beri memnunum.maden suyula yıkadığımda yüzümü daha aydınlık ve nemlendirici sürmüş gibi hissediyorum.

diğer bir kullanım şeklide buz kalıplarına döküp dondurmak ve haftada 2-3 kere yüzünüzde gezdirebilirsiniz,yine cildiniz yağlı ise kalıplara birer damla limon damlatabilirsniz.

buzlu uygulamayı genelde yazın yapmaya özen gösterin.kışın pek iyi olmayabilir.ve yüzünüzde herhangi bir sağlık problemi varsa(yüz kaslarında) bu uygulamadan kaçınmalısınız.

7 yorum:

cdm dedi ki...

bnede yapcammm


möerak ettiim çokk

pembe fiyonk dedi ki...

inşallah sende benim gibi memnun kalırsın.

pearl dedi ki...

Doğal malzemeler genelde iyi sonuçlar veriyor,tabiki çok hassas bir cilde sahip değilseniz.Bende uzun bir süre soda kullanmıştım tonik niyetine,bu aralar kullanmıyorum nedense üşengeçliğimden sanırım::D

çokoprenses dedi ki...

ben de arada yapıyorum gazını almadan ama,foşur foşur:) artık tonik filan kullanmıyorum,gülsuyu kullanıyorum.

pembe fiyonk dedi ki...

pearl;haklısın cilt çok problemli olmadığı sürece doğl ürünler cilde iyi geliyor.

çokoprenses;hafta'nın belli günleri cildi mi bende gülsuyu ile siliyorum.fakat cildim yağlı olduğu için bana yetersiz geliyor.

khaos dedi ki...

o değilde, şunu içmeyi hiç sevmeyenlerdenim..
ama siz sürün tabi:)

pembe fiyonk dedi ki...

:) :)
olsun,arada bir yüz yıkamakta fayda var,tavsiye ederim :)