27 Ekim 2009 Salı

hücuummmm

izmir büyük şehir diyorlar ama birçok yenilik epey geç ulaşıyor izmir'e.
şimdi de meşhur teknomarketlerden biri olan; media market 28 ekim yani yarın sabah saat altı da balçova'da süper indirimlerle izmir'lilerle buluşacak.
bilindik izdiham görüntüleri yaşanır mı bilmem ama akşam saatlerinde kuyrukların oluşması bekleniyor.
gidecek olanlara tavsiyem sağlam bir kask,kalkan ve kuru erzak yanında bulundurmaları :P
sabah 6 da hücum marşı eşiliğinde sakin sakin içeriye girmeyi unutmayın :)








not:resim alıntıdır.

9 yorum:

Bucanni dedi ki...

Kesin izdiham olur. Bursa'da trafik altüst olmuştu :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Bana izmir hiç büyük bir şehir gibi gelmiyor Eycha'cım. Ege Parkta açılacakmış biliyorsundur.ben onu bekliyorum 4 gözle

pembe fiyonk dedi ki...

bucanni:trafik,izdiham ve inşallah yağmur olmaz.bu gece bekleyenlere yazık olur.

sechilcim,büyük şehir konusunda katılıyorum.ege park ve gaziemir de açılacak olan avrupanın en büyük outlet mağazalarını bende sabırsızlıkla bekliyorum,izmirde alışveriş yerleri bir elin parmaklarını geçmiyor malesef.

//SECHHILL\\ dedi ki...

Evet ve çok sıkıcı oldu artık agora falan Alsancak ta olmasa napıcaz bilmiyorum yani bu aylarda =)

pembe fiyonk dedi ki...

özellikle alsancak orada ki park sorunu beni sinir ediyor.

suna dedi ki...

izmir büyük ve güzel bir şehir ama izmire neden yatırım yapıldağı belli aslında...
media makt ın izmire açılmasına sevindim fiyatları uygun oluyor.bugün arkdaşların elinde dergileri vardı sanırım yarın baya kalabalık olcek;)

pembe fiyonk dedi ki...

bu akşam dergiyi inceleme fırsatım oldu sunacım.öyle aman aman süper indirimli fiyatlar yoktu.bakalım yarın haberler çıkmaya başlar

Smyrnote dedi ki...

Canım izmirim güzel izmirim tek kusuru bu olsun yaa:), ayrıca belirtmek isterim çok şaşırtıcı ama Ikea kaç senedir İzmirde var ama Ankara'da hala yok böyle istisna durumlarda olabiliyor:):)

pembe fiyonk dedi ki...

herşeyine rağmen seviyorum ben bu şehri.gerçekten ankara da henüz açılmaması çok ilginç.