22 Ekim 2009 Perşembe

je ne veux pas travailler

Nedir bugünlerde dilime pelesenk olan bu şarkı! Ne anlatmaya çalışıyor konuşma organım,düşünme yetime!?
organlarımın herbiri bir vücut olmaya çalışırken,gelin boşverin siz yine de voltranı oluşturun diyorum.Kanmayın şarkılardaki ''sihirli cümlelere''.
çalışmak,yemek ve hatta unutmamak lazım.

Kime,neye inatsa ben yine de dilimde bu şarkıyı söyleyerek dolanıyorum....bugünlerde.


je ne veux pas travailler
je ne veux pas dejeuner
je veux seulement oublier

et puis je fume...

2 yorum:

BenimProje dedi ki...

Okul fransizcam bir tek birinci cümleye yetiyor, bir tercüme et lütfen : )

pembe fiyonk dedi ki...

tabii ki canım:)
çalışmak istemiyorum
yemek yemek istemiyorum
sadece unutmak istiyorum
ve de içiyorum(sigara)

nasıl bir rehavetse bugünlerde üstümde aslında hiçbir şey yapmak istemiyorum :)