22 Ekim 2009 Perşembe

onegin




ben bu filmi binlerce kere izleyebilirim.

baş rollerini ralph fiennes ve liv tyler'ın paylaştığı, romatik ve klasik eser severlerin kaçırmaması gereken film.

ukala yazar ralph ile taşralı güzel liv'in kavuşamama,sadakat ve ızdırap konularını içinde barındırıyor.
özellikle aşık kadının sevdiği adama,yazdığı mektup sahnesi ile, kırmızı elbise içinde balo salonundan süzülen Liv'in geçişi, filmin en naif noktalarıdır.
gönlümüzü kavuran ise; son sahnedir
rusya'da voktanın niye bu kadar sevildiğini açıklıyor sanki :)

puşkin'in kaleminden süzülmüş olan bu eser,film içinde geçen konuşmaların dönem rusyasında sadakatin ne durumda olduğuna işaret ediyor.





iyi seyirler....

6 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

yaa ben izlemedim..çok merak ettim..

pembe fiyonk dedi ki...

klasikleri seviyorsan mutlaka izle zeynepcim.

SerpiL dedi ki...

anacığım çok met ettin bende izlim merak ettim.aspirinli maskedemi var bu blogda aboooooooooow acil kardeşimi ele geçirip blogu eklemeliyim teknoloji özürlüyümde yapamıyom:)

pembe fiyonk dedi ki...

serpilcim beklerim canım:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ilk defa duydum bu filmi film listeme not alındı

pembe fiyonk dedi ki...

edicim kaçırma derim.