7 Ekim 2009 Çarşamba

SAÇ UZMANLARIM



acaba saçımı hangisi en yumuşak en bakımlı ve en ışıltılı gösterir diye aldığım,tek tek zamanla denediğim ve nihayet bir sonuca vardığım ürünler.bunlar şampuan ve saç kremleri dışında kullandığım günlük bakım kremlerimdir;





sağ baştan;

- alcina haarspitzen relax 3,9-dr. kurt wolff tarafından hazırlanmış kuru saçlar için bir serum.yine büyük umutlarla aldığım,ama piyasada ki birçok serumdan farksız hatta yetersiz geldiğini bile rahatlıkla söyleyebileceğim serum.

-avon kırık saç uçları için onarıcı ve besleyici serum:ilk kullandığım günlerde kokusu yapısı çok hoşuma gitti.ama nedendir bir türlü anlamış değilim sanki zamanla serum işini görememeye ve saç uçlarımı sertleştirmeye başladı.henüz birinci serumu bile bitirmiş değildim.o da bir köşede bekliyor.


-john frieda frızz ease hair serum thermal protection:onarıcı bakım serumu,elektiriklenen ve kabaran saçlar için ısıya dayanıklı serum.sadece saçlarımı düzleştirirken ısıya karşı koruması için tercih ediyorum.ne kadar faydalı bilemiyorum.yinede işi riske atmamak için kullanıyorum.

-john frieda frızz ease hair serum extra strength formula:elektiriklenmeye karşı serum.extra formül yazıyor ama saçımı çok fazla dinginleştirmediği kesin.fazla da sürmek istemiyorum. o zamanda yağlı bir görüntü oluşuyor sanki.sanırım bu markadan çok şey bekledim.çekmece askerleri arasında,arasıra kullanılmayı bekliyor.

-l'oreal elseve arısütlü gece serumu;yıllardır aradığımı buldum nihayet.geceleri bir fındık büyüklüğünde saçıma sürdüm.ve onuncu gününde rahatlıkla bu kremin muhteşem olduğunu söyleyebilirim.meğer saçlarım yumuşacık olabiliyormuş.




douglas parfümeriye girdiğimde john frieda shine shock mu alsam yoksa yine john frieda ışıltılı sprey mii diye düşünürken,sonun da shine shock'a karar verdim.öyle aman aman bir ışıltısı yok ama elektiriklenen saçı biraz ağırlaştırıp rengini oturtuyormuş gibi geldi bana.yine de alınabilir krem fakat fazla birşey beklmeyin derim.
yanında ki üründe douglasın kendi ışıltılı saç spreyi,tam kasada ödeme yaparken görevli bunların 15 küsülerden 4 lira indiğini ve ışıltı sağladığını söyledi.fiyatını duyunca hemen bir tane aldım :) fazla sıkılınca ilaç gibi kokuyor.yıpranmış saçta parlaklığı çok belli değil.ve de çok kalıcı da değil kısaca...işe yarasada yaramasada kullanıyorum.bakarsınız birden ışıldar saçlarım :P





sol başta ki ürün

-john frieda düzleştirici ve rahatlatıcı bakım kremi; içeriğinde aloe vera e vitamini bulunuyor.durulanmaz.serumlar gibi fönde de rahatlıkla kullanılabilir.serumlara nazaran tercih edebileceğim bir ürün.kremsi yapısı saçı elektriklenmeye karşı koruyor.

-john frieda bukle belinleştirici günlük bakım kremi;tamamen bir hata üzerine alınmış,jöle kıvamında bukle veya dalga belirginleştirici ararken şampuan sonrası saç bakım kremi aldığımı evde farkettim:).hatta kutusu niye bu kadar büyük diye de düşünmüştüm :)
almışken denemek lazım.şampuandan sonra kullandım.banyodan sonra saçlarım daha yumuşak dingin ve dalgaları belirgindi.bu ürün hoşuma gitti.testerlarını alıp deneminizi öneririm.




not;şimdiye kadar tek tavsiye edebileceğim ürün l'oreal'in arısütlü gece serumudur.marketlerde parfümerilerde kolaylıkla bulunabilir.şiddetle isteyin :)

8 yorum:

ofişşş dedi ki...

ama douglasın ki gerçekten ilaç gibi kokuyor :P

pofiş dedi ki...

FİYONKCUK MAİL ADRESİN YOK AMA O YUSDEN BURDAN YAZIORUM MİMLENDN TARAFIMDAN:):)

Siu dedi ki...

ne kadar çok şey kullanıyorsun denemişsin

ben yıka ve çık modundayım hiçbir şey sürmüyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkürler tatlım.birşeyler yapmaya çalışıcam:)

pembe fiyonk dedi ki...

evet siucum.inan ki saç uçlarım bu kadar kuru ve çabuk kırılır olmazsa bende sadece yıkıyıp çıkmak istiyorum.ne zaman,herhangi bir kuaföre gitsem.saç uçlarınız çok kuru demelerinden nefret ettim.

mypink dedi ki...

ben d eçok saç ürünü kullanıyorum.sürekli röfle yüzünden yıprandı saçlarım.bakmadan olmuyo haliyle :) tavsiye ürünlerinid eniicem ben d eteşekkürler canım.bu arada avonun yeni parfümünün testerını yollayabilirim istersen.sevgiler canım.

pembe fiyonk dedi ki...

mypink,çok zarifzin canım.bugün şanslı günümdeyim.bir arkadaşım bu kokunun testerını getircek bu hafta.olmazsa senden yarm isterim.sevgiler canımmm.

BonBon dedi ki...

Avon un bu serumu çok boş hiç bir yararı yok koyu kıvamlı kokulu bir su gibi hiç bir yararını görmedim bende.John Frida'nın ürünlerini denemek istiyorum