7 Kasım 2009 Cumartesi

eller-dudaklar s.o.s vermeye başladı

havalar bir ısınıyor bir soğuyor.ellerimiz ve dudaklarımız bu kaprise daha fazla dayanamaz hale gelmeden koruyucu-nemlendiricilerle çatlamaların önüne geçebiliriz.


el kremleri:
nuxe reve de miel el ve tırnak kremi:bal özlü ve yağsızdır.elleri ve tırnakları besler,elleri nemlendirir tırnakları güçlendirir.27 lira civarı



avon care:kalsiyum ile zenginlerştirilmiş el ve tırnak kremi,elleri nemlendirir bakım yapar.daha güçlü tırnaklara sahip olmanızı sağlar 9.80tl
nivea s.o.s el kremi:kurumuş ve çatlamış elleri onarır,bakım yapar 8-11 lira civarı


arko nem krem
:üç çeşit farklı kokusu ve yağsız yapısı sayesinde cilt tarafından anında emilir,hoş kokulara sahip el kremi.8 lira civarı




l
apitak el kremi.oldukça güçlü ve yoğun bir yapıya sahip.ellerde parafin hissi bırakıyor.eğer çok kurumuş ve çatlamış ellere sahipseniz geceleri yatmadan önce kullanabilirsiniz.6-7 lira


neutrogena el kremi
:sert iklim koşullarına göre üretilmiş el kremi.elleri korur ve yumuşatır.9 liradan başlayan fiyatlarla.



avon dryskin sos
:kuru cilter için pirin yağı ve nemlendirici kompleks içeren el kremi 9.80lira






------------------------------------------------------------------------------------------


dudaklar

kışın diğer bir problemi de dudaklar.çatlamış dudakların acı ve nem kaybını azaltmak için birkaç öneri;

nuxe reve de miel lip balm:Bal ve greyfurt aromalı, yatıştırıcı ve onarıcı .İçerdiği bal, Shea Butter ve değerli bitkisel yağ kompleksi sayesinde en kuru dudakları dahi yumuşatır, rahatlatır ve esnekliğini geri kazandırır.27 lira civarı

watsons magic lip balm:yoğun nemledirmeye sahip olan bu lip balm aynı anda dudağa hoş bir renkte vermekte 4.5-5 lira civarı










nivea lip care:çeşit çeşit tatları ve renkleri bulunan markanın dudağa verdiği nem ve renk sayesinde oldukça tutulan dudak nemlendiricileri arasında.5 lira

neutrogena lip moisturizer:dudakta mum etkisi yaratmadan yumuşamasını nemlenmesini sağlar.7-8 lira civarı











clarins dudak çevresi bakımı:Dudak çevresindeki çizgilere karşı önleyici/onarıcı bakım 100-110 lira civarı

avon sheer lip gloss with jojoba oil:jojoba yağı içeren dudak parlatıcısı 12 lira

blistex:meyve özlü dudak nemlendiricisine sahip olan bu seri kolay kullanım ve geri kazandırdığı nem sayesinde dudakları kışa karşı koruyor.
11-13 lira civarı




















clinique superbalm:rahat ve de ışıltılı seçenekleri bulunan dudak parlatıcısı, Dudakları daha dolgun gösterir.nemlendiricili gloss 32 lira civarı
lancaster:hem göz çevresi hemde dudak çevresi için koruyucu arayanlar için ideal.göz ve dudaklar için koruyuculu stick spf 20.
60 lira civarı






darphin onarıcı dudak balmı:dudaklar için hem koruma hemde gün boyu nem sağlar.90 lira civarı


13 yorum:

Dominika dedi ki...

özellikle neutrogena el kremi harika.devamlı kullandığım kremler arasında :)

seda dedi ki...

avon-sevmez bi insan olsam da, bu gliserinli el kremini çoookkk severek kullanıyorum! üstelik bu ay 5,90 mı ne. bir diğer favorim ise dermalogica.

pembe fiyonk dedi ki...

dominikacım,neutrogena benimde favroilerim arasında.el kreminde başarılı buluyorum.

sedacım:henüz denemedim avonun gliserinli el kremini ama çok övgü alan bir ürün merak ediyorum bende.

seda dedi ki...

kesin dene! avon satıcısı sanma beni de, bul birini ve yakasına yapış, ama kesin bu post'taki krem olsun. gliserinli olan. bayılıcaksınn:)

pembe fiyonk dedi ki...

tamam canım.yakın bir tanıdğım satıyor.yarın hemen kataloğu isteyeyim.teşekkür ederim önerin için.

seda dedi ki...

rica ederimm:) x

Syhn dedi ki...

el kremlerini çok çeşitli kullanıyorumda dudak koruyucumu kaybettim evde bilmediğim yerlerde 3-4 tane var ama ben yenisini almalıyım öneriler için saol;)

çokoprenses dedi ki...

avon'un sos kremi de güzel ama vazelin gibi yağlı bi his bırakıyo:/ tabi gliserinli daha güzel.

pembe fiyonk dedi ki...

seyhancım rica ederim canım.

çokoprenses bakalım bugün gliserinliyi sipariş ettim :)

merqure dedi ki...

nuxe marka nerede satılıyor acaba?ilk kez duyuyorum ismini..sence nasıl geel olarak bu posttaki ürünlerini değerlendirir misin?

seda dedi ki...

merqure, genelde nuxe eczanelerde bulunuyor.

pembe fiyonk dedi ki...

merqure;eczanelerde nuxe ürünlerini bulabilirsin.nuxe genel olarak beğenilen bir marka.ama ben bu ürünü kullanmadım.bu post,her marka ve bütçeye göre hazırladığım tanıtım amaçlı bir yazdır. içinde kullandıklarımda var ama nuxe kullanmadım.

pembe fiyonk dedi ki...

daha doğrusu sadece nuxe'ün peelingi ve maskesini kullanıyorum.
sevgiler.