3 Kasım 2009 Salı

hediyesiz bırakmayan marka:)


şimdiye kadar ne orkid'ten ne de flormar'dan bu ilgiyi gördüm :)

öyle boynu bükük dermalogicanın yenilenmiş sitesine bakarken, speed mapping uygulamasını cevapladım,nerden bilebilirdim cildime uygun iki adet eşantiyon göndereceklerini. sabah sabah pek mesut ettiler beni :)

gönderilen eşantiyonlar:clearing skin wash ve sebum clearing masque .

eczanelerde verilen tester boyutunda ama olsun çam sakızı dermalogica armağanı oldu :)





teşekkürler
....

12 yorum:

Ghanima dedi ki...

böyle minik hediyeler bile ne kadar mutlu ediyor insanı..

pembe fiyonk dedi ki...

kesinlikle haklısın canım.eğer yapmadıysan henüz tavsiye ederim :)

pearl dedi ki...

Bende hemencik cevapladım soruları.umarım banada gönderirler,satın almadan önce denemek her zaman çok daha önemli.Acaba cildime iyi gelecekmi diye kuşkulanıp bilinçsizce alışveriş yapmaktan iyidir.Kocaman teşekkürler canım,eğer gelirse hemen paylaşacağım;)

zuzu günlüğü dedi ki...

minik te olsa mutlu ediyor insanı iyi günlerde kullan tatlım

pembe fiyonk dedi ki...

zuzucum teşekkür ederim canım.
pearlcüm bir hafta ya da on gün önce yaptım testi.mutlaka gönderirler.

pearl dedi ki...

çok teşekkürler canım,umarım yağlı cildime ilaç olur.

pötüş dedi ki...

bende cevapladım saol canımcım.

Handan dedi ki...

hediye olunca küçük büyük fark etmiyor ki insan çok mutlu oluyor :)

pembe fiyonk dedi ki...

pötüşcüm inşallah en kısa zamanda eline geçer.
handancım;strawberryden bakıp tam olarak ne alacağımı kesitremiyordum.doğru dürüst öğrenebilmek için denedim.hiç ihtimal vermediğim eşantiyonları göndermişler:) çok iyi oldu özellikle yüz yıkama jelini denemek için iyi fırsat.

merqure dedi ki...

ben de cevaplayalı 10 günü geçiyor ama gelmedi eve hiçbirşey :(

pembe fiyonk dedi ki...

evet kardeşimde yaptı ama daha gelmedi.sanırım tanıtım yayıldıkça kampanya dağıtımı yavaşladı.zaten benimkide bir hafta on gün içinde elime ulaştı.

Antigone dedi ki...

ben de hemen doldurdum formu, çok teşekkür ederim ;)