13 Kasım 2009 Cuma

kil maskeleri....the body shop seaweed kil maskesi


şu an elimde the body shop seaweed kil maskesi ,nuxe üç güllü kil maskesi ve dermalogica sebum clearing maskem var.
her üçünün de vaatleri;cildi derinlemesine temizlemek,yağ kontrolünü sağlamak ve cildi canlandırıp matlaştırmak.

bu post'umda the body shop seaweed kil maskesi ile ilgili deneyimleri paylaşmak istiyorum:

the body shop seaweed serisinin yüz yıkama jeli,toniğini ve matlaştırıcı nemlendiricisini kullandığımı daha önceki postlarımda anlatmış ve memnun kaldığımı da yazmıştım.yine bu seriye güvenerek aldığım maske beni hayal kırıklığına uğrattı.öncelikle kokusu ve yeşil görüntüsü çok hoşuma gitti.banyodan sonra peeling yapılmış cilde uyguladım ve beklettim.cildimde kurumaya dönerken kaşınma hissi çoğaldı yinede zamanı dolmadan yüzümü yıkamak istemedim,etkilerini merak ediyordum.yıkadıktan sonra cildimde bir süre sonra kaşıntı ve elmacık kemiğimde hafif bir kızarıklık oluştu.ama geçici bir kızarıklık sinek ısırığı kadar birşey.
acaba peelingten kaynaklı birşey mi diye düşünürken,yine aynı uygulamayı başka birgün peelingsiz yaptım ve yine aynı etkileri yaşadım.şunu anladım ki;cildim için ağır gelen bir maskeydi.fazla yoğundu galiba.şimdilerde bitirmek için dekolte ve kol maskesi olarak kullanıyorum :)
aşırı hassas ciltlere uygun olmayabilir.tekrar alabileceğim bir ürün değil...

4 yorum:

ebvata dedi ki...

Maskeleri çok seviyorum, ama şu temizleme faslından nefret ediyorum :P

Yeni maske arayışına girdiğinde bir de LUSH 'ın Mas of Magnamity)MOM) ve Love Lettuce çeşitlerine bak.Sample olarak alıp deneyebilirsin mağazadan,koca ürünü almana gerek kalmaz.

Siu dedi ki...

neyse o zaman dekolte ve kol masken oldu :)

suna dedi ki...

cnm bende dermatolica nın sebum temizleyici maskesinden almayı düşünüyordum sen memnunmusun?yorumlarını bekliyorum;)

pembe fiyonk dedi ki...

ebvatacım lushtan henüz bir ürün kullanmadım ama hep merak etmişimdir.önerdiğin ürünlerin samplelerini isteyeyim.önerilmiş ürünleri daha da bir gönül rahatlığyla alıyorum.teşekkür ederim.

siucum,sanki dekolteme koluma daha iyi geldi.yazık olurdu koca kutuya :)

sunacım:dermalogicadan gelen testerımı bugün kullandım.bir kez daha deneyeyim tam olarak etkilerini buradan yine paylaşıcam.


sevgiler...