1 Kasım 2009 Pazar

kokulu mim :)

sevgili smyrnote beni mimlemiş,teşekkür ediyorummm..



Mimin konusu sevdiğiniz kokular...

1-kesinlikle yeni kesilmiş çim kokusu.çocukluğum gelir aklıma...







2-yağmur sonrası toprak kokusu.....taklit edilemez güzellik..



3-fresh kokular.temizliği hatırlatmalı bana.


4-anne kokusu...ilk duyduğumuz koku olsa gerek alışkanlık yapıyor:)



5-izmirli olarak deniz kokusu....buram buram iyot kokmalı benim şehrim :)



6-fırında yeni kızaran ekmek kokusu..






7-benzin kokusu...tamam tamam gülmeyin bana seviyorum işte:)

8-demli çay kokusunu...








9-fesleğen...yazın elimi sürmeden duramam



10-bebeklerin kokusu:)
















bende lydia,çokoprenses ve bucanniyi mimliyorumm:)

7 yorum:

Smyrnote dedi ki...

ayyy evet bende benzin kokusuuuu nasıl unuttum yazmayı:), pek çok insan sevmez ama bende senin gibi bayılıyorum ya:)

Syhn dedi ki...

işte bi şok daha!
benzin kokusu mu??
:))

pembe fiyonk dedi ki...

seyhancım haklısın genelde baş ağrısı çeker insanlar ama benim çok hoşuma gidiyor:):)

smyrnotecum benzin istasyonlarında buluşalım :P :)

Lydia dedi ki...

hihi eğlenceli bir mimmiş :) sabahtan beri düşünüyorum, liste hazırlıyorum :))

pembe fiyonk dedi ki...

mimler güzel oluyor.listeni bekliyoruz:)

Bucanni dedi ki...

Şekerim mimlenmişim :) ve cevapladım teşekkürler.

pembe fiyonk dedi ki...

hemen bakıyorum bloguna.ilgin için teşekkürler:)