25 Kasım 2009 Çarşamba

maskeler...dermalogica sebum clearing masque


son olarak ta deneyimlerimden yola çıkarak tanıtacağım maskem dermalogica sebum clearing maskem .(dermalogica testi sonucu bana gönderdikleri eşantiyon maskedir).

temizleyip peeling yaptığım yüzümde,maskeyi on dk beklettim.
çok ama çok memnun kaldığımı başta belirtmeliyim.ince halde sürdüğüm maskede,hafif mentol hissettim.ama aşırı tahriş edecek durumda değildi,ferahlık veriyor.cildim maskeyi çok çabuk emdi.neme ihtiyaç duyan bir cilt gibiydi.hafif kuruyan ama yüzü germeyen bir maske.

sonuç olarak; siyah noktalarda renk açıklığı ve gözeneklerdeki kiri aldığı belli oluyordu.
en güzel yanı da gözeneklerde sıkılaşma sağlarken yağdan kaynaklı parlamayı kesmesi(benim için ürünü cazip hale getiriyor.)matlaştırıcı özelliğinin olması ayırca güzel.
son olarakta maske cilde inanılmaz bir yumuşaklık veriyor.pamuk gibi yapıyor yüzü.

bir tester alıp denemenizi öneririm.en kısa zamanda orijinal boyundan edinmek istiyorum.çok memnun kaldım.

15 yorum:

pearl dedi ki...

canım bende senin gibi bugün bloğuma eşantiyon gelen dermotilagaların postladım.SEnin memnun kalmış olmana çok sevindim bende ağlanıyordum minnacık eşantiyondan bi yarar gelmez diye.En kısa zamanda deneyeceğim;)

pembe fiyonk dedi ki...

kardeşiminki gelmedi henüz.sanırım yoğunluk var canım.güle güle kullan :)
yüz yıkama jelini ve maskeyi iki seferde kullanabildim.en azından alerjik reaksiyon gösterip göstermediğini anlamak için iyi bir fırsat.nice büyük boylar elimizde patlıyor.

Siu dedi ki...

merak ettim denicem! :)

pembe fiyonk dedi ki...

gönüllü denek olarak başarıyla testi geçmiştir maske:)tavsiye ederim siucum:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

bebem ben yorum yazdımdı gelmedi sanırım, diyordum ki annem alerjik bir bünye olduğundan kullanıyor gerçekten dermalogica ürünleri güzeldir

Dominika dedi ki...

teşekkürler..
iyi bayramlar:))

SerpiL dedi ki...

ya bende hep şu yumurta sarısı bal limon maskesini yaparım.arada hazır maskede alırım ama genelde evde yaparım ne bilim alıp alıp atıyorum kenara tarihi geçiyor çöpe.çok meraklıyım kozmetiğe ama bi süre sonra kenara atıyorum üşeniyomuyum ne

maydanoz dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

Bucanni dedi ki...

iyi bayramlar canım

pembe fiyonk dedi ki...

maydonoz:çok teşekkür ederim

dominika,buccani teşekkürler sevgiler.

serpil:bende hep doğal ürünler taraftarıyım sonra hazırın rahatlığınma kanıyorum.daha pratik geliyor:P

direktörüm:birkaç dermalogica ürünüğ kuıllanma fırsatım oldu.alerjik durumlar yok denecek az.bütün alkışları hak ediyor:)

papatyaninguncesi dedi ki...

bende numuneleri bekliyorum bakalım göndericeklermi?ama merak ettim bu ürünleri şimdiye kadar olumsuz bir yazı okumadım.galiba alıcam bu ürünü

pembe fiyonk dedi ki...

inşallah numunelerin eline geçer cnm.deneyip almak gibisi yok :)

bubble dedi ki...

bu maskenin testerını ben de deneyip bloguma yazmıştım
çok beğendim, aynı sonuçları aldım, diğer kil maskeleri gibi kurutmuyor, germiyor cildi.çok güzel:)

pembe fiyonk dedi ki...

nuxe maskemin bitmseine az kaldı.bundan sonra demalogica alırım.gerçekten çok güzel bir ürün:)

Hande dedi ki...

Dermalogica'nın skin smoothing creami öneririm çok güzel nemlendiriyor.