6 Aralık 2009 Pazar

ballı+sütlü+limonlu maske



doğal maskelere devam,yağlı ciltlerin en önemli problemidir gözenek.yağ salımından dolayı yüz parlamasıda cabasıdır.işte benim çok severek yaptığım ve sizinle paylaşmak istediğim ballı sütlü limonlu maske.

bal ve süt cildi yumuşatıp bakım yaparken,limon yağ salımını ve sivilce oluşumunun önüne geçiyor.

maske tarifi
;bir yemek kaşığı bal,3-4 damla limon suyu ve yarım yemek kaşığı süt karışıtırılır.süt yarım yemek kaşığından daha az olabilir balın yoğunluğunu çok fazla inceltmemek lazım.
*bal ne çok yoğum ne çok ince olacak zaten göz kararı anlarsınız.

göz ve dudak çevresine gelmeden maske yüze uygulanabilir.

15 dakika ciltte beklettikten sonra nemli bir bezle(veya süngerle) maskeyi önce silip sonra yıkabilirsiniz.süngerle fazlalığını alırsanız yıkamanız kolaylaşır.10günde bir maske yapılabilir.

eğer karma ciltliyseniz limon yerine sadece bal ve süt ile maskeyi deneyebilirsiz.

8 yorum:

seda dedi ki...

en sevdiğim home made maskedir:)

zuzu günlüğü dedi ki...

canım tşkler benimde cildim yağlı deneyecm güzelimmm

pembe fiyonk dedi ki...

sedacım,ballı olan herşeyi seviyorum
zuzucum mutlaka dene umarım seversin:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

maske demişken anneannem bu yaşta hala yapıyor kuzum :)

Syhn dedi ki...

cilt tipimiz aynı değil diye üzüleceğim ama :)

pembe fiyonk dedi ki...

edicim bakımlı anneanneyi öpüyorum buradan:)

seyhancım:evet canım ya,benim cildim yağlı senin ki kuru.ama ballı maske iyidir tavsiye ederim.sadece limon sıkma.sevgiler

Smyrnote Design dedi ki...

Bir zamanlar vaktim oluyordu da böyle şeyleri deneyebiliyordum:) ama saç maskelerini hala yapabilirim, saçım daha çok bakım istiyor boyadır, föndür falan:)

pembe fiyonk dedi ki...

smyrnotecum çok yakında benimde severek yaptığım çok ama çok basit bir maskeyi yazmayı düşünüyorum sevgiler