21 Aralık 2009 Pazartesi

kuru saç uçlarına basit bir fikir


balın nasıl mucizevi bir gıda olduğunu herkes bilinir.daha önceki bir yazımda bal maskesinden bahsetmiştim.yine bal ile yaptığım saç ucu maskemden bahsetmek istiyorum.

duşta saçlar yıkandıkan sonra kremleme aşamasına geldiğimde yanıma aldığım pet bardağımın içine daha önceden koyduğum bir kaşık balı,biraz saç kremi ekliyorum(balı kremle seyreltiyoruz).ballı saç kremimi saç uçlarıma uygulayıp rutin şekilde bekletip yıkıyorum.

sonuç olarak
;balın getirdiği yumuşaklık saça sağlıklı parlak bir görünüm veriyor.tabii gerçek balın maskesi daha güzel oluyor:)

merak edilen bir husus bal banyoda veya sonrasında saçımı yapış yapış yapar mı diye?
-kesinlikle böyle bir problemle karşılaşmadım.saçı kolaylıkla ballı kremden arındırabilirsiniz.ne öncesinde ne de sonrasında saç yapış yapış kalmıyor.

8 yorum:

Antigone dedi ki...

çok pratik bir fikir gerçekten, deneyeceğim. çok teşekkürler canım ;)

dramaqueen dedi ki...

ben direkt bildiğin vücut nemlendiricisini sürüyorum saçlarımın uçlarına:)

Smyrnote Design dedi ki...

Süpermiş canikom deniycem, çok sağol;)

cingifilli dedi ki...

aa bilmiyodum.evde gerçek bal var bi deneyim:)
teşekkürler.

Bucanni dedi ki...

İyi fikir, denemek lazım :)

pembe fiyonk dedi ki...

rica edeim hanımlar.deneyecek olan arkadaşların fikirlerini merakla bekliyorum.
sevgiler.

ŞIKELLA dedi ki...

ne varsa doğal yöntemlerde var. bende balı hep kullanırım çok memnunum
sevgiler :)

pembe fiyonk dedi ki...

bal ilginç ve mucizevi bir sanki:)sevgiler.