1 Aralık 2009 Salı

yumurta akı maskesi



ben doğal maske isterim.öyle kremlerle falan uğraşamam diyenler için,yağlı ciltlere uygun oldukça beğenilen bir maske.

maskenin,gözenekleri küçültmede,cildi matlaştırıp canladırmada etkisi var ayırca lekelerin renginide açıyor.ama yağlı olupta hassas cilde sahipseniz ve denemek istiyorsanız,önce tüm yüze değilde kolun iç kısmında küçük bir deneme yapabilirsiniz.

maske tarifi; bir yumurta akını köpürene kadar mikserle karıştırdıktan sonra içine bir veya iki damla limon suyu damlatıp bekletmeden yüze sürülür

*
diğer bir seçenekte;yumurta akı ve limon suyunu bir kapta biraz karıştırıp(köpük haline gelmeden)sıvı halde yüze sürülür.

göz çevresi ve dudak çevresine gelmeyecek şekilde yüze sürülen maske 10-15 dakika bekletilip yıkanır.hafta da bir kez yapmak yeterlidir.

11 yorum:

Duygu dedi ki...

Teşekkürler paylaşım için tatlım,hemen denicem;)

cupcake dedi ki...

emegine saglık:)yeni bloguma beklerim.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aman kokusuna dayanamam ben bacım kalsın eheheh :)

Syhn dedi ki...

işte o bnm ama cildim kuru bnm içinde öneri alabilir miyim...

Moda Gezegeni dedi ki...

Aa süper tarif hemen deneyeceğim:)

pembe fiyonk dedi ki...

moda gezegenim.umarım beğenirsin canım.

duygucum:rica ederim.yazdıklarım hep deneyimlerimden geçen maskeler.inşallah işinize yarar.

cupcakecim:soluğu hemen senin blogunda alıyorum.hayırlı olsun:)

edicik:ah ah o koku olmazsa bana göre on numero tarif:)

seyhancım aslında mevsimi olsa salatalık maskesini şiddetle önerirdim.rendelenmiş salatalıkları temiz ciltte bekletmek en iyi nemlendirme en güzel nemlendirme yöntemi.nasıl kuru ciltler için yağ problemi varsa kuru ciltler için de derin nemlendirme yöntemi önemli.
eğer tonik kullanmak istiyorsan doğal olanı maden suyunu tavsiye ederim diğer bir seçenekte gül suyu o da iyidir.kuru ciltli olduğun için gün aşırı kullanmasanda olur.yağlı ciltli olduğum için genel olarak hep bunun üstüne araştırma yapıyorum.kuru ciltler için bilgi buldkça paylaşırım canım.sevgiler

pembe fiyonk dedi ki...

cupcakecim sayfa yapısından mıdır nedir?anlamayadım.yorum kısmı açılmıyor.

Dominika dedi ki...

deneyeceğim.. teşekkürler :)

Bucanni dedi ki...

Denemiştim, cilt inanılmaz geriliyor. Bence etkili sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

bucanni:sevgiler canım.

BonBon dedi ki...

bende bugun yaptım bu maskeyi fakat benim cildim kuru :/ yinede yumuşattı diyebilirim