23 Eylül 2010 Perşembe

ikeadan muhteşem kampanya:Kitaplar Sizden Kitaplık Bizden!

ikea çok güzel bir sosyal sorumluluk projesi oluşturarak Kitaplar Sizden Kitaplık Bizden! kampanyasını 15 aralıktan itibaren yürütmeye başladı.

evlerde internet olması dolayısıyla,vakt-i zamanında büyük merakla alınmış,dönemin en iyi kaynak kitapları olan ansiklopediler gördüğüm kadarıyla çöp kenarlarına yığılmaya başlamış.

hadi ilgilenmediğini,ihtiyaç duymadığınız bütün kitaplar ikea'ya,yani yurdum çocuklarına götürelim.


Bir okul dolusu çocuk mutlu olsun!
Bir sosyal sorumluluk projesi : Kitaplar Sizden Kitaplık Bizden!
Mayıs 2009 tarihinde IKEA Bursa müşterilerinin yapmış olduğu kitap bağışları ile dolan BILLY kitaplık ünitelerini İl ve İlçe Milli Eğitim Bakanlıklarının uygun gördükleri ilköğretim okullarına bağışı ile ilk sosyal sorumluluk projemizi Kestel Toki İlköğretim Okulu ile Bursa Mağazası’nda başlatmıştık.
15 Aralık tarihi itibari ile 4 mağazamız için ortak yürütülen "Kitap Sizden Kitaplık Bizden" adlı bu sosyal sorumluluk projesi; IKEA mağazalarının bulunduğu İstanbul Bayrampaşa ve Ümraniye, İzmir Bornova İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri ile Bursa İl Müdürlüğü’nün belirlediği ilköğretim okullarına duyarlı müşterilerimizin katkılarıyla kitaplarla dolu IKEA BILLY kitaplık kombinasyonunu hediye etmeyi amaçlıyoruz.
Siz de İlköğretim öğrencilerine uygun kitaplarınızı IKEA'ya getirin. BILLY Kitaplık ünitesini birlikte dolduralım! Kitaplarla dolan her BILLY Kitaplık Ünitesi ile bir okul dolusu çocuk mutlu olsun!
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri ile ortak yürütülen proje kapsamında belirtilen okul listeleri için tıklayınız:
Ümraniye Okul ListesiBayrampaşa Okul Listesiİzmir Okul ListesiBursa Okul Listesi
IKEA "Kitap Sizden, Kitaplık Bizden" projesi kapsamında kitap ve kitaplık teslim edilen okulların listesi için tıklayınız:
Bursa Okul Listesiİstanbul Okul Listesi


http://www.ikea.com.tr/kitaplik_projesi/kkitaplik_projesi/kitaplarsizden.aspx