6 Ekim 2010 Çarşamba

Cannes

Cannes film festivalinin yapıldığı yer.meşhur kırmızı halı :P
Etrafa bakın belki bir ünlü vardır :)


Balayı rotamız biraz uzundu.çünkü eşimle düğün dernek yapmak istemediğimizi sadece nikah ve yemek şeklinde birşey düşündüğümüzü ailelerimize illetik.
düğün yerine;
kültür turizmi olarak daha önceki yazımlarımda da görüldüğü gibi, Floransa, Venedik ve Roma olarak italya turu.

Deniz,sahil kum güneş için;
Cote d'azur: nice,cannes ve monaco'yu düşündük.dinlenme amaçlı gittğimiz için italya da ki gibi fotoğraf makinesi elimde gezmedim.bunlarda cannes'dan birkaç kare.



















cannes'da modern sanat artmaya başlamış bu yıl ve
meşhur otellerden biri

2 yorum:

ruhum dedi ki...

Fotolar çok güzel.Yeniden gitmiş gibi oldum:)
Gezilerin devamına diyorum:))

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ediyorum ama ne hikmetse monaco resimlerini bulamadım:(
niceten sonra onları yayınlamayı düşünüyorum.