26 Ekim 2010 Salı

CLINIQUE EVEN BETTER FONDÖTEN SPF-15 yorumu

[Bu yazı basın bülteni veya tanıtım amaçlı gönderilmiş ürün yazısı değildir.tamamen şahsi deneyimlerimizdir.Cilt ürünleri kişiden kişiye fark gösterebilir.]

clinique even better yanında eşantiyon olarak verilen yine aynı serinin 15 faktörlü fondöten yorumudur.

eşantiyon olarak verilen fondötenden kullanan ablam çok memnun kaldı.
bilindiği üzere clinique even better'in gece devamı niteliğinde tedavici bir ürün-fondotendir


ürünün vaad ettiği

CİLT TİPLERİ

Lekelenme sorunu yaşayan tüm ciltler için uygundur.

ÖZELLİKLERİ
Hafif, yağsız ve kalıcı formülü mineraller, vitaminler ve antioksidanlarla güçlendirilmiştir.Ciltteki renk düzensizliklerini ortadan kaldırmaya yardımcı olur. SPF 15 ile gün boyu güneş koruması sağlar.Ortadan yoğuna dönük kapatıcılığa sahiptir.

ÜRÜN AVANTAJLARI
Mineraller ve antioksidanlar içeren özel formülü doğal bir görünüm sağlar ve renk düzensizliklerini ortadan kaldırır. SPF 15 ile güneş koruması sağlar.

ÜRÜN KULLANIMI
En ideal sonuçlar için Even Better Skin Tone Corrector ile beraber kullanın.
 
gözlemlerim
 
*orta dereceden tam kapatıcılığa sahip
*cilde aydınlık veren bir yapısı var
*kesinlikle ciltte ağır durmuyor
*güneş koruması var
*alerjik reaksiyon olmadı.
*formülü hafif
*tüm cilt tiplerine uygun
*tekrar alınabilecek  bir ürün.



tester olarak verilen ürün 07 vanille tonuydu.buğday tenliler için uygun bir ton.



Clinique even better yazısı için tık tık

Clinique.fr ile yazışmam için tık tık



vaad ettiği bilgiler açıklaması internetten alınmıştır.

2 yorum:

SWL dedi ki...

bu fondoteni gecen sene kullanmıstım ben :) çok güzeldir. cilde güzel oturur ve ağırlık yapmaz. uzun vadede gercekten cilt görünümünü düzeltti. lekelerde açılma oldu.tekrar alınası bi ürün :) ama ben farklı ürün merakımdan almadım bu sene ama denk gelirsem yine gönül rahatlığıyla alırım.

Adsız dedi ki...

dokusuyla, aydınlık verişiyle, yagsız oluşuyla, antioksidanlı oluşuyla, kusurları tedavi etmeye yönelik oluşuyla,duruşuyla hayran oldugum tek fondötendir diyebilirim.... cok marka kullandım böylesini görmedim ....aklımda dior nude da var....ama bu öyle muhteşemki kolay kolay asla bırakamıcam.....sevgilerimle.. gözde