13 Ekim 2010 Çarşamba

gerilen ciltler s.o.s verdi-2 (gözçevresi)

3.clinique all about eyes rich


ürünün vaad ettiği

*Hassas göz bölgesi için çok etkili bakım kremi.
*Cildin suya doyması için yüksek oranda nem içerir.
*Göz altı halkaları, gölge ve ince çizgileri yok eder.
*Doğal kollajen üretimini arttırmaya yardım eder.
*Yatıştırıcı bitki özleriyle şişliği alır.
*Cildin nem bariyerini hasarlara karşı korur.

benim izlenimlerim:

*kavanozda olması dezavantaj.hijyen problemi oluşabilir
*rich olduğu için yoğun neme sahip yağlı ciltlere ağır gelebilir.
*güneş korucuyusu yok
*şişkinlik vs üzerinde bir etkisni göremedim
*bana kalırsa tekrar almayacağım bir ürün
*alerjik reaksiyon oluşturmadı




4.the body shop vitamine e eye cream




ürünün vaad ettiği

*İnce çizgilerin, şişkinliğin ve koyu halkaların görünümünü önemli ölçüde azaltır.
*Yerel Ticaret ürünü shea yağı ve yosun özü içerir. 15 ml

benim izlenimlerim

*kesinlikle bir gece kremi
*e vitamini sayesinde göz çevresini nemlendirip besliyor
*spf koruması yok
*cildi güzel nemlendiriyor.
*tüpte olması hijyen açısından iyi
*hassasiyet oluşturmadı
* tüm ciltler için uygun



5.sebamed Q10 lifting eye cream


ürünün vaad ettiği

*28 günlük test süresinin sonunda , gözaltı kırışıklıklarında ortalama % 32 oranında bir azalma tespit edilmiştir..Sıkılık kaybına karşı , cildin elastikiyetini arttırır..Hassas bir yapıya sahip göz çevresinde , yüksek bakım ve onarım sağlar ..Fizyolojik PH 5,5 değeri ile , cildin bariyer fonksiyonunu korur ve destekler …

*İçerisindeki Q10 ( koenzim 10 ) ile , kırışıklıkları giderici ve erken yaşlanmayı engelleyici etki gösterir..


benim izlenimlerim

*tüpte olması hijyen bakımından iyi
*tüm cilt tipleri için uygundur
* Q10 ile elastiyiket kaybını önler
*güzel nemlendiriyor
*güneş korması yok
*hassasiyet oluşturmadı
*şahsi görüşüm 28-30 yaşından sonra bu ürünün kullanılması





bu blogtakiler tamamen kişisel görüşümdür.cilt ürünleri kişiden kişiye fark gösterebilir.


vaad ettiği bilgiler açıklaması internetten alınmıştır.





Daha fazla
http://pembefiyonk.blogspot.com/2010/10/gerilen-ciltler-sos-verdi-1-goz-cevresi.html



2 yorum:

Ayshenur dedi ki...

tatlım seni mimledim:)

pembe fiyonk dedi ki...

hemen bakıyorum:)