30 Ekim 2010 Cumartesi

KOTON'A HAKAN YILDIRIM ELİ DEĞMİŞ...






Uzun zamandır aklımda birşey var yazacağım yazamadım.Bugün dolanırken hatırladım.Çünkü Koton'da beğendiğim bir takım vardı(son resim)onu arıyordum.Daha önce bakıp bakıp karar veremedim. Çok mu iddialı olur tarzı itibariyle diye düşünüp bıraktım ama o gün bugün hep aklımdaydı o takım.Bugü karar verdim almaya ama bedeni  kalmamıştı.Her neyse Koton'a Hakan Yıldırım eli değmiş. İyiki de değmiş mükemmel olmuş koton.Mağazaya girince Hakan Yıldırım'ın ürünlerini rahatlıkla farkediyosunuz.Tarzıyla,rengiyle,çizgisiyle fark yaratıyor.Yukarıda beğendiğim bir kaç tasarımı paylaşmak istiyorum.Ayrıca bir,
dipnot: biliyorsunuzdur Küçük Sırlar dizisinde oyuncuların üstlerinde gördüğünüz birçok kıyafeti Koton mağazasında bulmamız mümkün...

3 yorum:

reyhane dedi ki...

Yürü be Hakan Yıldırım kim tutar seni..
Bende ödülün var canım..http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/10/odulum_31.html

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkürler canım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

küçük sırlardaki kıyafetler süper ya. kıyafet için izliyorum denebilir :p