2 Ekim 2010 Cumartesi

Veee Beklenen Ürün Yorumu:Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector Koyu Leke Serumu

[Bu yazı basın bülteni veya tanıtım amaçlı gönderilmiş bir ürün yazısı değildir.tamamen şahsi deneyimlerimizdir.Cilt ürünleri kişiden kişiye fark gösterebilir.]

Piyasaya yeni çıkmış, merak uyandıran, sloganı güçlü fakat kullananı henüz az olan, Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector koyu leke serumu ile ilgili beklenen yazıdır.
Bizzat kendi gözlerimle şahit olduğum, ablamın başına gelen güneş lekesi hasarını, ciddi anlamda tedavi eden bir ürün.

Bu öyle bir hasardı ki, bildiğiniz koyu kahverengi kıvamında, her iki elmacık kemiği üzeri ve bıyık bölgesinde bulunan, asla geçmeyecek izlenimi veren psikolojik olarak da insan ruhunu zedeleyen bir görünümdü.

Ablam beyaz tenli değildi, buğday tonlarında, koruyuculara önem vermeyen bir tene sahipti. 2 yıl önce sadece bir günde oluşmuş lekelerle eve geldi. Çok şaşırdık! Bir günde hatta birkaç saat içinde izler belirmişti.

Ama ne olduysa, tam olarak bu yazın kavurucu sıcağında oldu. Var olan lekeler daha çok koyulaştı. Koruyucu kullanmaya başlamıştı ama zamanında cilt hasarı olmuştu bile!

Bu yaz renkleri iyice koyulaşıp son safhaya ulaştı!

Düğünüm yaklaşıyordu. Ablam için çok doktor gezdik. Bu durumun kimyasal peelingle geçebileceğini fakat ekimden önce böyle bir uygulama yapamayacaklarını söylediler.

Fondötenler yaz sıcağı için çok ağırdı. Kapatıcılar akıp gidiyordu. Düğünde asla dayanmazdı.

Kısa bir süre önce Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector Koyu Leke Serumu reklamını gördüğümü, nasıl bir ürün olduğunu bilmediğimi; Hakkında çok yorum görmediğimi ama ne olursa olsun şu durumda başka bir şeyinde aklıma gelmediğini söyledim.

Nice'te ki Clinique standında ilgilenen görevli tavsiyesi ile alınan Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector Koyu Leke Serumunu, sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere tam bir ay kullandı(gündüz mutlaka koruyucu)
Yalnız bütün yüzüne değil sadece lekeli kısıma lokal şekilde sürüp, kremi leke üstünde bekletti.
4.haftada kesin verim alınmaya başlarken,
40. günün sonunda, bu kadarını biz bile beklemiyorduk. Gözlerimizin önünde lekeler iyileşiyordu.

Çoğu kişi güneş lekelerine umutsuz bakarken, bir mucize gerçekleşti. Dermokozmetik bir ürünün bu kadar başarılı olabileceği kimin aklına gelirdi?!

Hatta aramızda konuşurken ablamın;
-Acaba yüzümü saklamadan, saçlarımı bir daha topuz yapabilecek miyim? diye kendi kendine sorduğunu ve üzüldüğünü söylemişti.
Kim üzülmez ki?

Birinci kutu bitmek üzere. Fiyatı yaklaşık 150 tl civarı.
Koruyucu sürmeye özen gösterin. Eğer beyaz tenli iseniz koruyucu artı güneşten sakınmak şart.

Unutmayın, ürünler herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir. Bunlar kendi deneyimlerimizden yola çıkılarak yapılmış bir yazıdır.

Not:öncesi fotoğrafları elimizde yok. Çünkü, Bu kremi umutsuz bir şekilde, işe yaramazsa bile ''denedim olmadı'' diye aldık.
Böylesi bir durumda fotoğraf çekmek kimin aklına gelir? Birkaç gün içinde yeni haliyle ilgili fotoğraf yüklemeye çalışacağım.


Even better fondoten yazısını okumak için tık tık
Clinique.fr ile yazışmayı okumak için tık tık

7 yorum:

sunas_schminktisch dedi ki...

daha önce olumlu yorumlar duymuştum bu ürün ile ilgili şimdi iyice merak ettim...acaba benlerin rengini de açarmı?

Adsız dedi ki...

cliniğin bu serisinin yani even betterın birde fondöteni var leke ve sivilcelee iyi gelen.... o kadar pahalı fondötenler kullandım ben böylesini inanın görmedim,vaadettiklerini yerine getirmesinden tutun, dokusuna, inceliğine ,sağlıklı göstermesine kadar.... bayılıyorum...kime tavsiye ettiysem çok begendi lütfen mutlaka deneyin.

pembe fiyonk dedi ki...

sunacım çiller ve başka lekeler üzerinde de etkili olduğunu duymuştum.o yoğunlukta ki güneş lekesine iyi geldiyse sanki herşeye iyi gelecekmiş gibi geliyor bana.

adsız:normalde hiçbir şekilde adsızları onaylamıyorum.ama sağlık ruhsal durumu etkilediği için.önerini paylaşmak istedim.belki faydalanmak isteyen arkadaşlarolur.

viva dedi ki...

bak bende merak ettim simdi, sivilce lekelerinide yok eder ozaman himmmm almak gerek kanimca : )

pembe fiyonk dedi ki...

umarım iyi gelir.normalde doktorların bile tavsiye ettiği bir ürün oldu artık.
tabii unutmamak lazım cilt ürünleri kişiden kişiye farklılık gösteriyor
sevgiler:)

Fatoş dedi ki...

Merhabalar,
güneş lekelerinden dolayı bende çok muzdaribim. tıpkı ablanızın durumundayım şu an. tenim çokda koyu değil ama çokda beyaz değil. İlk başları bu lekeleri pek takmıyordum. Taki uzun yıllardır görmediğim, karşı cinsten bir arkadaşım, daha merhaba demeden ''aaa yüzüne nolmuş senin böyle'' diyene kadar. psikolojim alt üst oldu. Cildiye doktoruna gittim ama devletin doktorlarını bilirsiniz, çokda fazla ilgilenmedi, kıytırıktan iki tane krem yazdı gönderdi, onun yazdığı kremleri kullandım ama pekde faydasını görmedim. bide bana başka bir krem önerdi {bunu devlet ödemez, paranla alman gerekiyor dedi}: SOLANTE PİGMENTA LOSYON

kremi almadan önce nette bir araştırma yapayım dedim ve sizin konunuzu buldum, yazdıklarınızı çokda beğendim. Size birkaç sorum olacak, cevaplarsanız çok sevinirim

Fiyat itibariyle beni maddi anlamda biraz zorlayacak bir ürün(ama almak zorundayım, çünkü gerçekten bu lekeler beni çok üzüyor)
Bu ürünü lekeler geçene kadar mı kullanmak gerekiyor? Tek bir şişe ürünün kullanım zamanı ne kadar acaba? (1 ay 2 ay 3 ay,,, mali bütçemi ona göre ayarlamam gerekiyorda)

Bu ürünü kullanırken yanına güneş koruyucu krem de kullanmam gerekiyor mu?

Lekeler geçtikten sonra bu ürünü bıraksam, yerine fiyat bakımından daha uygun bişiy alsam, onu kullanmaya devam etsem, olmaz mı?

Ya da bana doktorun önerdiği o kremi mi alsam ? {SOLANTE PİGMENTA LOSYON}

Biliyorum cildiyeci değilsiniz ama kullanan biri olarak düşüncelerinizi iletirseniz çok sevinirim... Hani derlerya bana daldan düşen birini getirin diye :)

pembe fiyonk dedi ki...

Merhaba Fatoş,
öncelikle çok geçmiş olsun. Cilt doktoru değilim ama bundan muzdarip bir ablam var. Yani bu yazıya baştan sona inanabilirsin canım.
Başta uyarmam gereken birkaç konu var.
şöyle ki,
*Cilt ürünlerinde, kişiden kişiye memnunniyet oranı değişir.yani bana böyle söylendi bundan mutlaka sonuç almayılım diye birşey yok.
tıpkı ameliyatlar gibi herşey herkese yaramıyor:(

*özelde güvendiğin bir kurumda çalışan cilt doktoruna görünmeni tavsiye ederim. bu konu üzerinde, kremler hakkında daha detaylı bilgi verir.
çünkü güneş lekeleri bile seviye seviye.
yani çok koyu olmayan güneş lekelerini geçirmek daha kolay.
daha ileri boyutta olanları doktor tespit ettikten sonra peeling(lazerli) uygun görebilir. bu sebeple doktorla karar vermek daha kolay.

bir de şöyle birşey peeling işlemi olsun, leke açıcılar olsun hava ısınmaya başladıktan sonra pek tavsiye edilmez.
soyucu olduğu için cildi inceltir, hassaslaştırır, yeni lekelere zemin hazırlar.
korumak şart.

şimdi gelelim Clinique kreme,
ablam ilk kullandığı dönem pek meşhur değildi. sonrada reklamları çok döndü.
maalesef piyasa fiyatı yüksek. ablam iki şişe kullandı.
Zira bu tip ürünler soyucudur ve arada biraz zaman bırakmak gerekir.belki üst üste üç şişe aşırı hassasiyet yapar.

kullandığı dönem çok iyi geldi zaten havalar daha serindi.dediğim gibi gerekirse krem-peeling kullanılan döneminde koruyucu,şapka gözlük gibi unsurlar cildi korumak açısından önemli.

Hangi soyucu krem olursa olsun.
gündüzleri mutlaka iyi bir marka, güneş kouruyucu kullanman şart.
hatta günlük hayatta bile şart canım.güneş ışınları eskisi gibi :(

doktorun önerdiği ürüne gelince, tam olarak bilemiyorum belki iyidir. soyuculuk oranı gibi durumları, doktola konuşmak daha iyi olur.
ablama da eczane ürünü bir krem verilmişti.çokta birşeye yaramadı desem yeridir.
eğer doktorunda uygun görürse,
iki şişe ilk kullanımda yeterli.
tek şişe hatırladığım kadarıyla bir buçuk ay gidiyordu.
çünkü sadece lekeler üzerinde kullanıyordu ablam.
geçtikeçn sonra kullanman gerekmiyor.ama her daim güneşten korunmak şart!
cildi nemlendirmekte çok önemli.susuz kalmış ciltler daha çabuk yıpranıyor.güneş lekelerine zemin hazırlıyor.
umarım yardımcı olabilimişidir:)
tekrar geçmiş olsun.
İnşallah kremle bakımla kurtulursun lekelerden.
en önemlisi moralini yüksek tut.Ne olursa olsun takma canım.
sormak istediğin başka birşey varsa seve seve cevaplarım :)