1 Kasım 2010 Pazartesi

ödülüm...



canım Reyhacım beni ödüle layık görmüş.çok teşekkür ediyorum kendisine

İşte benim ödül gönderdiğim 15 arkadaşım

* http://www.nesly.net/
*hedonist queen
*kartopugeldi
*nasıl giysem
*altın saçlı kız
*kozmetikdelisi-didem
*bulutmavisi
* http://chickendrellamakeup.blogspot.com/
*sechill
*bucanni
*cingifilli
*pofidik şekerim
*vintage peony
 
Ödülün kuralı gereği:
Ödülü kabul edin,ödül verenle blogunuzda bağlantı kurun.

Ödülünüzü ,15 blogçu arkadaşınızla paylaşın,genel bırakmayın.

Seçtiğiniz 15 blogçu arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin.

6 yorum:

vintage peony dedi ki...

Çook teşekkür ederimm :)

pofiş♥ dedi ki...

eycha :)benide seçmiş olmana inan çok sevindim teşekkür ederim canım benim...
yayınlamıştım ben o postum da teşekkür listeme seni de eklerim tatlım...

Zahir* dedi ki...

:))) teşekkür ederim bebeiimm.. ama ödül kuralları çok meşakatliymiş benim gibi tembel adam işi değil:))ahau neyse elimizden geleni yapacagız artık, ödülü alan dikenine katlanır :P

pembe fiyonk dedi ki...

rica ederim hanımlar:)
neslicanımm hadi pamuk parmaklar klavyeye:)

Kartopu dedi ki...

Tesekkür ederim Pembisim fiyongum. mucks...

//SECHHILL\\ dedi ki...

Birazcık geç oldu ama ödülümü almaya geldiiiim çok teşekkürler :*