28 Aralık 2010 Salı

AVON GLİSERİNLİ EL KREMİ vs ARKO NEM MEYVELİ EL KREMİ

geçen sene bir kutu olmak üzere,Avon gliserinli el kremini bitirdim.çok tavsiye edilen ve sevilen bir kremdir kendisi.
bu seneye kadar, bana çok özellikli gelmemişti.taa ki elimin üstünde, soğuktan ve sudan dolayı oluşan, küçük bir kabuklanma/sertleşme olana kadar.
elimin altında Arko nem krem vardı.

hem gün içinde hemde geceleri yatarken ellerimi bol bol kremledim.
fakat bana mısın demedi,elimin üstünde ki sertlik!

bugün arkadaştan el kremi istedim.geçen sene aldığım avonun gliserinli el kremini verdi.
işte dedim içimden,şimdi marifetlerini göreceğiz bu kremin!
an itibariyle,tek seferde bile elimin üstündeki sertlik yumuşadı.birkaç kullanımla hepten yok olacağı kesin.
Bu sonuca göre,Avon'un gliserinli el kremi yabana atılacak bir krem değilmiş.
Arkonun kokuları muhteşem,sadece daha yazlık bir ürün olduğunu anladım.içindeki nem miktarı bana göre pek kışlık değil.
bu ay katalogta yine indirimde.

önceki yazılarımdan:
s.o.s. veren eller-dudaklar
s.o.s gerilen göz çevresi1
s.o.s gerilen göz çevresi2

5 yorum:

BonBon dedi ki...

avonu bende kullanıyorum ama bi ekstrasını görmemiştim. arkonun böğürtlenlisi jelibon gibi kokuyor o yüzden çok seviyorum ama işlevi pek yok gibi..

moda ve hobi perisi dedi ki...

avonle aram pe iyi değil ama şu arkonun kremlerini yiyesim geliyo:)

pembe fiyonk dedi ki...

bonbon:geçen sene kullandığımda pek bir fark görmemiştim meğer sessizden sessizden ellerimi koruyormuş bunu anladım.

m.ve h.perisi:arkonun kokuları şahane ama kış için yetersizmiş bunu anladım

Üçkadınüçmoda dedi ki...

Yıllardır avon kremi kullanıyorum ben ve vazelin falan halt etmiş bu kremin yanında; topuklara da süper faydalı banyodan sonra sürüyorum süper oluyor

pembe fiyonk dedi ki...

bu ay indirimlerden sipariş edicem :) kesinlikle çok başarılı