27 Aralık 2010 Pazartesi

KIRMIZI BENİM RENGİM-Ayşegül'ün Kırmızı Ruju...



Merve Boluğur, nam-ı diğer Ayşegül'ün güzellik sırlarını,özellikle kırmızı rujunu merak edenler için

 işte size ipuçları;

-Rujunuzun markasını biz de öğrenebilir miyiz?

-Rujum Sephora'nm kırmızı ruju. Zaten tek bir kırmızısı var. Mat ve dolgun bir renk. Günlük hayatımda da bu rengi çok severek kullanıyorum. Hatta bu rol için görüşmeye gittiğimde kırmızı rujum ve yandan ayrık kabarık saçlarımla gitmiştim. Yönetmen beni görünce Ayşegül'ün de imajının böyle olması gerektiğini düşündü.


daha fazlası için buradan devam edin.


==>> dizide giyilen kıyafet ve markaları merak edenler için buyrun sizi bu tarafa alalım



alıntıdır

6 yorum:

The Shopping Detective dedi ki...

Reklam arasında yazıyorum tam da. :) Bu kızı gerçekten çok beğeniyorum. Karakterin stylingini de kim yapıyorsa müthiş. Bir de son olarak kırmızı bir hatuna bu kadar yakışır!

NiLaY dedi ki...

herkese gitmiyor ama bu kızda pek havalı duruyor bu ruj :)

*!*vanilya's dedi ki...

Gerçekten sanki kırmızı ruj merveden önce yoktu gibi oldu :)bende lorealın glam shine rujunda 105 olan kırmızısını kullanıyorum denemedinse dene derim.ayrıca elbisesinin omuz detayı çok güzel değil mi?

ENN MODA dedi ki...

Bende bu rujun markasını merak ediyodum. yarın bi bakıyım canım :)

ENN MODA dedi ki...

Bende bu rujun markasını merak ediyodum. yarın bi bakıyım canım :)

pembe fiyonk dedi ki...

güzel kız vesselam ne yapsa yakışıyor :)