1 Aralık 2010 Çarşamba

VINTAGE AŞKI: FLORAL VE KAHVE RENGİ...








İçimdeki 80'ler aşkındanmıdır bilmem hep sevmişimdir kahve renginin bu tonunu.Türk filmlerini izlerken ya da annemizin gençlik resimlerine bakarken sizde benim gibi ya resimdeki ayakkabıyı ya da resimdeki elbiseyi istemişmisinizdir; keşke saklasaydın anne demişmisinizdir.Yani bu kışta eskiye dönüş var.
Hırka:mudo(geçen kış)
Üst:Topshop(iki yıl önce yazı-ingiltere)
Etek:H& M
Çizme:PiaMia
Çanta:Turistlik standlardan
Çorap:katia

17 yorum:

cingifilli dedi ki...

çok hoşşş.tam kardeşiminkiler gibi olmuş bu kombinin.oda kahve tutkunu:)buarada ailece seni takipteyizz:)

fashion women bella dedi ki...

hırkana çizmene ve çantana bayıldım pembe fiyonkcum çok hoş görünüyorsun...

Zeynep dedi ki...

bütünüyle harikasın!! her baktığımda maşallah diyorum ;) pembe fiyonkcum eteğin h&mnin bu sezonundan mı çok beğendimde gittiğimde bakıcam :)

bir cadının guncesi dedi ki...

üst ve eteğe bayıldımmm!
;)

fashion house by zeto dedi ki...

Yaa ne kadar tatlı olmuşsun böle hayatımm çok sevdim her bir şeyini:)

fashıonable princess dedi ki...

Çiçekli bluzunla kahve hırkan birbiri için yaratılmış olmalı:)

SWL dedi ki...

çok cici olmuşsun canım. bende bayılırım kahve rengine. yakışana da yakışır hani ;)

annemineli dedi ki...

Canım; bloguma yaptığın zarif ziyaret ve güzel yoruma gönülden teşekkür ederim...Sevgimle kocaman öpüyorum....

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ama olmazzzz kii böyle tatlı tatlı sokaklarda dolaşılmazzz :)

pembe fiyonk dedi ki...

herkese güzel yorumları için çok çok teşekkür ederim.
zeynepçim,eski sezon ingiltereden almıştım.
sevgiler.

Siu dedi ki...

Renkler süper :)

Deli Anne dedi ki...

ben içinde etek ve çizmeolan herşeye bayılırım.. hele ki ince olunca insan ne giyse yakışıyor..

pembe fiyonk dedi ki...

siucum özlettin kendini blog aleminde:)teşekkür ederim :)
deli anne,çizme etek konusuna kesinlikle katılıyorum.sevgiler:)

ENN MODA dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem bi kombin olmuş. Çok beğendim canım çok yakışmış :)

M¥PriNcessS dedi ki...

çizme özellikle çok hoş canım bayıldım ;)

pembe fiyonk dedi ki...

en moda,princess çok teşekkür ederim

cadınagme dedi ki...

like like like:):)bende de var o aşk 80 ler candır<3