11 Ocak 2011 Salı

Black Spade Thermal Çamaşırlar

Şuradaki yazımda kış günü üşümeden nasıl böyle ince giydiğimi açıklayacaktım.

İşte benim küçük sırrım; Black Spade Thermal .


Bu markanın, bütün ürünleri inanılmaz güzel bir dokuya sahip (doğal liflerden oluşan teknikle örülmüş.)
Eksi derecelere kadar dayanan thermal çamaşırlar; asla kalın, sert ve sıkıcı değiller.
aksine yumuşacık.Benzetmek gerekirse tayt kumaşı gibi bir şey.

Özel liflerden oluştuğu için derinin nefes almasını sağlıyor.(terlemeden, ısınmayı sağlıyor.)
Hafif ve iz belli etmiyorlar.

eldivenlerden,bereye.iç çamaşırlardan,içliklere kadar çeşit çeşit seçeneklere ve renklere sahip.

not: Bu markanın termal olmayan iç çamaşırlarını, geceliklerini, pijamalarını denemelisiniz..Kumaş farkı sizi çok şaşırtacak.giy ve unut :)
Aile boyu ve her bedene uygun çamaşırlara sahip.
Taklitleri çok fazla, taklitlerinden sakının.

iç çamaşırı ve gecelikleri için buraya tıklayın







resimler blacksapde.comdan alınmıştır.

3 yorum:

*!*vanilya's dedi ki...

canım teşekkürler benimde böyle sıcak tutacak iç giyime ihtiyacım vardı hemen bakıyorum

Miss Sensible dedi ki...

Kışın çok üşüyen biri olunca böyle bir iç çamaşırı benim için harika olucak ama nereden alabilirim ki???

pembe fiyonk dedi ki...

vanilyacım eski içliklere göre çok fark ediyor.

miss sensible,eğer izmirde isen fabrika satış mağazasından yarı fiyatlı bile alabilrsin.
nerelerde şubeleri var bilemiyorum.ama iletişim bölümünden onlara ulaşabilirsin.sevggiler:)