26 Ocak 2011 Çarşamba

Küçük Bir Ara...



bu hafta pek blogumla uğraşamadım.sebebine gelcek olursak,New york'a yolcuyuz...pek aklımızda olan bir gezi değildi.

bu yaz balayımızı İtalya ve Cote d'azur'da geçirince(gezi etiketinde kayıtlı), gözümüzü uzak doğuya dikmiştik fakat planlarımız tutmadı.madem düştük yollara, Amerika'yı yeniden keşfedelim dedik.

bana 10 gün kadar müsaade :) ben yokken hazırladığım son bir post var.o devreye girecek :)
sevgiyle kalın,hoşçakalın.



resim internetten alıntıdır.

5 yorum:

Gök dedi ki...

ne güzell :))
iyi eğlenceler, bol bol fotoğraf çek bizimle paylaşırsın gelince
güle güle git gel :))

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim tatlım.

sun bunny dedi ki...

Of ya ne güzelmiş. Çok gez olur mu? Bizim yerimize de gez :) İyi yolculuklar...

ladybird dedi ki...

ne güzel bol eğlenceli günler:)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim.gittim ve döndüm kızlar :D