12 Ocak 2011 Çarşamba

Sevdiğim Küçük Fikirler-3


birçoğumuzda, İkea çekmece içi düzenleyicisi vardır.şahane bir kurtarıcıdır kendisi :)

fırçalarım için yer ararken,yine İkea düzenleyicisinin, bir gözüne koymuştum.her seferinde aradığım fırçayı bulmak için epeyece kurcalamam gerekiyordu.

sonunda bu dertten kurtuldum.uzun zamandır resimdeki gibi metal ve ucuz bir kalemlik arıyordum.metal aramamın nedenide; kalemlik içine dökülen far-pudra tozlarını,yıkayarak arındırmaktı .

İkea'nın ofis eşyaları kısmında; ikili kalemlik 3,50 liraydı sanırım.
küçük gibi dursada içi oldukça geniş ve kullanışlı.hatta görünmeyen kısa saplı fırçalarım bile var :)

5 yorum:

ENN MODA dedi ki...

İkea Ankarada yok ne yazıkki. Şu anda inşaat aşamasında.Bi açılsın sürekli gitcem gezcem :)

capriceline dedi ki...

pembe fiyonkcum kullanışlı fikirler paylaşıyorsun,takibindeyim:D

enn moda ikea'ya girdinmi çıkamıyorsun kiii:DD

pembe fiyonk dedi ki...

enn modacım:inşaatı çabuk bitireceklerine inanıyorum :) aslında ikeanın ufak tefek şeylerini seviyorum.pratik oluyorlar.

celincim;bu bölümün işe yaramasına sevindim.ne mutlu bana :)

BÜTÜ dedi ki...

fikirlerini merakla takip ediyorum :) ve çok beğendiğimide söylemek istiyorum :) bloğuma da mutlaka beklerim :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

blogumun adresi kovakadiniyimben.blospot.com olarak degişmiştr