4 Ocak 2011 Salı

Sevdiğim Küçük Fikirler-1


Benim gibi düzen veya güzel görünüm hastasıysanız,işte size minik bir fikir.
Disk pamukları,poşetinden çıkarmak genelde herkes için uğraştırıcı bir durumdur.ne çekmecede ne de masa üstünde hoş bir görüntü bırakmaz,pamuk poşeti.bu sebeple aklıma İkea'nin vazosundan pamukluk oluşturmak geldi :)
Fiyatı da uygun olunca,bir de masanın üstünde kullanımı pratik hale gelince sizlerle paylaşmak istedim.
renk-renk,çeşit-çeşit vazo seçenekleriyle farklı çalışmalar yapabilirsiniz .

6 yorum:

capriceline dedi ki...

evet kesinlikle can sıkıcı onları poşetinden çıkarmak, ben de ikea'dan aldığım çok amaçlı şeffaf kutuların içine koyuyorum..

*!*vanilya's dedi ki...

süper fikir bende yapmalıyım çünkü sinir oluyorum pamuk poşetlerine teşekkürler canım

hande ne yapıyor? dedi ki...

ah ikea, ah ikea...:)

Zeynep dedi ki...

hehe güzel fikir ;) aynı vazodan bende de var :)

rebeltakipte dedi ki...

güzel fikirmiş, doğrusu çekmecede kalınca pamuklar,insan makyaj çıkarmayı da unutuyo göze çarpan bir yerde olursa daha kullanılır olur :))

pembe fiyonk dedi ki...

işe yarar olduysa ne mutlu bana :)