7 Şubat 2011 Pazartesi

Boston ;Sevgililer Günü Vitrini ve Model Arabalar

Yayınlanacak dolu fotoğraf var ama ben hala kendime gelip düzenlemeye geçemiyorum.Amerika'da valentine's day hazırlıkları başladı.
FİLTCHY RİCH takı vitrini ve Model Araba düşkünleri için birkaç fotoğraf :)

Bu da benim payıma düşen Cupcake'ler...Sanırım biraz erken kutlamaya başladık  :p


FİLTCHY RİCH



Model arabalar













okumadan geçme :)


                          http://pembefiyonk.blogspot.com/2012/01/be-my-valentine.html

10 yorum:

Gök dedi ki...

model arabalar çok güzeller hiç bu kadar çok arabayı bir arada görmemiştim :))

habinos dedi ki...

galeride hissettim kendimi :)
güzel paylaşım... teşekkürler :)

Fashion Women Bella dedi ki...

süper görünüyorlar eline sağlık:)

mis gibi dedi ki...

Model arabalar benim dahi ilgimi çekti. Alıverseydin ya :D

rebeltakipte dedi ki...

arabalara bayıldım,buralarda bu kadar çok çeşidi tek yerde görmedim varsa da denk gelmedi herhalde

Ayshenur dedi ki...

çok begendm yaa bnmde klasik araba koleksiyonum varda bunlar harika parçalar olurdu ah ah!

pembe fiyonk dedi ki...

yorumlarınız için teşekkür ederim hanımlar :D
eşimde model araba düşkünü belki ileride bununla ilgili bir post hazırlayabilirim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ömi bayılacak bu yazına attım bile .)

pembe fiyonk dedi ki...

yoksa o da mı koleksiyoner:)

P.S dedi ki...

hhm o küçük pastalardan bir ısırık:(