22 Şubat 2011 Salı

Sevdiğim Küçük Fikirler-5



sevdiğim küçük fikirlere devam ediyoruz:)
Bu orta boy sandık hediye gelmişti.evime,ilk kez koyunca ne olarak kullanacağımı bilemedim.makyaj veya takı sandığı olarak çok kullanışlı olmazdı.Devamlı kaldır-koy zor olurdu.
Çeyizlik saklanacak kadar büyük olmadığı için pijama saklama sandığı ilan ettim kendisini :D
şöyle ki sabah evden erken çıktığımız için pijama katlama seremonisini, uzun tutamıyoruz.Giyilmiş kıyafeti dolaba koyamıyorum.kapının arkasından hele ki hiç asamam.Yatağın üzerinde katlı olmasına rağmen dağınık görünmesinden ise, en iyisi bunun içine koymak dedim :)
bundan sonra adı;pijama saklama sandığı oldu. :) benim için yine pratik bir yöntem oldu.
bu tip süslü kokoş sandıkları kullanmak istemeyenler için yine farklı renk ve modeller heryerde mevcut.

11 yorum:

Gök dedi ki...

çok mantıklı hoş bi fikir olmuş canım sandığında çok güzel :)

sun bunny dedi ki...

çok yaratıcısın, aynı sebepten her sabah kirli sepetine atıyorum pijamaları , katlamak zor geliyor diye :) bu fikri bende çok sevdim.

M¥PriNceSs dedi ki...

canım sıkılırsan ilerde bu sandığın üzerine minder kaplatıp antren genişse ise Puf gibide kullanabılırsın..sevgilerimle ;)

Marta. dedi ki...

Super blog ;]

cicibebe dedi ki...

çok güzel olmuş :) ben de hiç sevmem pijamalarımı koyacak yer bulamamayı :)

çeşnici Handan dedi ki...

İyi bir fikir pek beğendim. Sevgilerimle.

pembe fiyonk dedi ki...

gök:teşekkür ederim :)

marta:merci :)

ç.handan:bende de sevgiler

cicibebe:böyle bir seçenek çok iyi oldu

bunny:sorma canım makienler dolup taşıyor :)

prıncess:süper fikir,aklıma yazdım :)

Duygu dedi ki...

çok iyi bir fikir tatlım:)Ama dağınıklığı bile estetik bir görüntüye çevirmek yetenek işi bence:)

rebeltakipte dedi ki...

pijamaların kendine çok şık bir yer bulmuş canım :)

pembe fiyonk dedi ki...

duygucum,rebelcim güzel yorumlarınız için teşekkür ederim:)

capriceline dedi ki...

ama ben kutuyu da çok sevdimmmm...