13 Mart 2011 Pazar

İzmir Kukla Günleri 2011






5.İzmir uluslararası kukla günleri başladı.
10-21 mart tarihleri arasında İzmir'lilerle buluşuyor.



Sagimusume – Otome Bunraku (japonya)


Oyun Adı: Sagimusume – Otome Bunraku     
Oyun Süresi: 40 dk.     
Yas Grubu: 10+
Oyun Dili: Sözsüz 


Japon gelinliği giymiş ve elinde bir şemsiye taşıyan çok genç bir kız, beyaz bir telli turna edasıyla dans ederek aşk acılarını anlatmaktadır. Şiddetli bir tutkudan yavas yavas can çekişmeye, deliliğe, sonuçta da ölüme doğru yol alır. Usta sanatçı Masaya Kiritake’nin, kökenleri Osaka’da 1920’li yıllara dayanan geleneksel Japon kukla tiyatrosunun Otome

Bunraku tarzı bu nadide örneğini izlerken hayretten nefesiniz kesilecek.





Tchemodan - Duet "Kvam" (Rusya)


Oyun Adı : Dört Kol Çengi
Oyun Süresi : 60 dk.
Yas Grubu: 5+
Oyun Dili : Sözsüz

İki kişi mi yoksa bir kişi mi? Kukla mı sihir mi? Ne olduğuna zor karar vereceğiniz, aksiyon, kahkaha, illüzyon dolu, pantomim ve karısık birçok tekniğin kullanıldığı olağanüstü dinamik bir gösteri. Dakikaların nasıl geçtiğini anlayamayacağınız oyun, daha önce izlediğiniz hiçbir gösteriye benzemiyor.





kaynak: http://www.izmirkuklagunleri.com/



5 yorum:

Maddalena dedi ki...

lovely!

Gök dedi ki...

ben de tam dün aklımdan geçirmiştim seni post yazmadığın için canım, hiç kukla gösterisi izlemedim merak ettim simdi :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim gökçüm.aslında biraz tembelliğede verdim kendimi :) tembelliğe de alışmak kötü :)çok sağol canım<3

maddalena:merci :)

rebeltakipte dedi ki...

yurtdışı gezilerinden fotoğraflarına alıştırmıştın bizi tam kestin bir arada yazmayı canım,neyse yeni yazılar göndermeye başlamışsın yeniden çok sevindim

pembe fiyonk dedi ki...

hatırlanmak çok güzel rebelcim.bende çok tşekkür ederim canım.
haklısnız en kısa zamanda yeni postlar geliyor.sevgiler :)