16 Mart 2011 Çarşamba

New York


Bütün güzel şeyler gibi bu da geldi geçti.Bundan sonraki durak neresi bilmiyorum ama bildiğim şey, New york gerçekten güzel ve yaşayan bir şehir. Belki bu yönüyle Türkiye'ye benziyor.

Milleti, Avrupa insanına göre daha yardımsever. Sıcakkanlılar.(görmeden inanmazdım :P)
Ulaşımda ise metro çok iyi durumda,şehir ağlarla örülmüş resmen.

Alışveriş konusunda Guess, Tommy tıktık.. gibi markalar burada çok ucuz. Ebay'de çok uyguna satılan Guess çantalara inanmazdım. Şöyle diyeyim Ebay bile pahalı kalıyor Amerika'ya göre :D

çok uzatmadan,görsellere geçelim ;)










eee...burası olmadan olmaz değil mi :D


                                                                  Alışveriş zamanı :)



Etrafı şööyle bi'süzelim  ^__^


Veee otelde ganimetleri karıştırmaca,,, hatta ortalığa saçmaca ^__^
iç ses; hıımmm..neler almışım acaba :)

(kendimi öyle kaptırmışım ki çekildiğimden haberim bile yok. iyiki geniş açı çekmemiş, ortalık fena :))



Birgün belki yeniden New york <3


22 yorum:

FerahFeza dedi ki...

Super fotograflar,markalar konusunda haklisin,Guess mesela cok pahali burada (UK),ebay de yari yariya,Amerika'ya para biriktirip alisverise gitmek lazimmis dedim okurken:)))
Neler aldin:)))

xcelis dedi ki...

Offf resimlere bayıldım harika gerçektenn

Siu dedi ki...

iç çekerek bir sonraki hedef belli oldu diyorum :))

civciv dedi ki...

resimlerini bizimle paylastigin icin cok tskler cnm <3

esim ve ben de mutlaka gidicez usa ya.. o günü iple cekiyorum :DD

sevgiler

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

benim içinde gezseydiiiiinnnn :((

Gök dedi ki...

fotoğraflar çok güzel zaten var olan gitme aşkı iyice arttı içimde bir anda :)) o markaların ucuz olması da cabası :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sayende yeniden gezdik kuzum özlemişiz yahu sağol varol bebek

rebeltakipte dedi ki...

fotoğraflar çok güzel canım bu arada yeni cicilerini de güle güle kullan :)

Ayshenur dedi ki...

en cok gitmek istedgim yerlerden new york&times meydanı :) cok guzel geldi fotolara bakmak bile:)

pembe fiyonk dedi ki...

ferah feza:teşekkür ederim :)malesef yol uzun ve bagaj kilosuda problem olunca,insan her istediğini alamıyor

xcelis:teşekkürler canım.

siu:mutlaka tavsiye ederim.gez gez bitmiyor :D

civciv:çok sağol canım.niyetiniz varsa sakın ertelemeyin.

cansucum teşekkürler canıım :)

gök:ahh sorma o ucuzlukları :)

stil direktörü:sende varol tatlım ;)

rebel:çok merci canımmm:)

ayşenur:inşallah gitmek nasip olur canım.bizim aklımızda yokken aradan çıktı :D

cemre dedi ki...

süper gerçekten bol bol alışveriş yapsaydın :)

reyhane dedi ki...

En çok ganimet inceleme fotona bayıldım,hepimiz aynıyız..

Siyah Süt dedi ki...

muhteşem ya bende çok istiyorum new yorka gitmeyi..

pembe fiyonk dedi ki...

reyhane:kesinlikle :D ah biz kadınlar ^_^

siyah süt:inşallah nasip olur canım
<3

Burcu dedi ki...

yaa bak ozledim simdi:)

http://burcualver.blogspot.com/search/label/gezi

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ben de gitmek istiyorum New York' a...

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

meleginmarifetleri dedi ki...

Offf süper resimler ben alışverişden ziyade gezmeyi görmeyi yeğlerim aslında..
Heleki amerika inşallah ölmeden görebilirim:(

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

benım de ahtım var valla.
new york new york
son foto ve manzara sahane

gözde dedi ki...

resimlere bayılıdım...harika harika...bende gitmek istiyorum, bir sorum var, tur ile mi gittin? hangi turu tavsiye edersin? hangi otelde kaldın ? memnunmusuN ?

sevgiler

pembe fiyonk dedi ki...

Gözde: Cnm biz turla gitmedik kendimiz gittik biz. Sheraton da kaldık biz bostonda newyorkta ise Gershwin Hotel de kaldık.Farklı bir tarzı var. Pop aRT bu Andy Warhol lar filan... Fifth Avenue ve Madison Avenue arasında kalıyor.çOK FARKLI TARZI BİZ BİLEREK GİTTİK BİLEREK BU İSTEDİK cANIM.dorm lar filanda öğrencileri için. biz iki kişilikoda istedik.o farklı tarafta oluyor.lobi de bitelevizyon programı yapılıyordu bazı akşamlar. kütüphanesi vardı ve birch adında şirin bir kafe vardı..biz bayıldık.sheraton modern di zaten bostonda biliniyor çok rahattı.sezon itibariylemi bilmiyorum ama biz ucuza kaldık.başka sorun olursa çekinme sor canım...

viva dedi ki...

wooowww resimler harika, cok güzel!! cok sagol paylastigin icin : )

pembe fiyonk dedi ki...

rica edrim canım :)