23 Nisan 2011 Cumartesi

ALIŞVERİŞ


Yaz bir türlü gelmedi İzmir'e...Özledik ince ince giyinmeyi.Neyse bu güzel günü fırsat bilip biraz, eve alışveriş yapmak için kendimizi dışarı attık. Alışveriş yaparken rahat giyinmeyi tercih ediyorum.
Uzun zaman oldu, blogla adamakıllı uğraşamadım.bazen insan kendini dinlenmeye çekiyor galiba :)
Tekrar bir yerden başlamak lazım.Şimdilik böyle idare edelim efem :P

Tshirt: Gap
Hırka: Mango
Pantolon: Tommy Hilfiger
Ayakkabı.Puma
Çanta: Vakko-çapraz askılı takılabiliyor.








8 yorum:

reyhane dedi ki...

İyi alışverişler efendim..

BÜTÜ dedi ki...

dönmene sevindim,keyifle okuyorum seni;)

Ayshenur dedi ki...

biz hala montla gezioruz bebegim yaa sen neye üzülüosun:)küresel soguma var ben cözdüm olayı..ayrıca tshirtünün renginede bttim;)

CMOS dedi ki...

çantana bayıldım ya muhteşem!:)

sema dedi ki...

canım artık yaz geliyor yavaş yavaş..hava öyle sıcakki şuan istanbulda anlatamam :s kombinini çok beğendim ;)

luna dedi ki...

artık yüzünü görsek diyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

reyhane : teşekkürler

bütü:teşekkürler :) arasıra insana kal geliyor galiba :D

ayşenur : sağol canım,inşallah ısıtıcaz havaları :D

cmos: daha güzelleri senin olsn canım

sema: güzel sözlerin için teşekkür ederim

luna: bende isterdim, ama işim ve eşim dolayısı ile pek mümkün olmuyor .)

sun bunny dedi ki...

her parçaya ayrı bayldım, çanta süpermiş.