27 Mayıs 2011 Cuma

Açıklama !!!

Dün yaşanan üzücü olaydan sonra bugün, bana mail yoluyla dönen ve bloguma açıklama bırakan sayın GÜLEÇ,

Kendi insiyatifi dışında gerçekleşen, bu durum karşısında üzgün olduğunu ve Örgü/Dantel/Moda başlığında tekrar düzenleme yaptıktan sonra, o başlığa bakan kişi hakkında gerekli işlemleri yapacaklarını belirtti.

Gazetesinin böyle bir olaya karışmasından dolayı, özürlerini sunan sayın Güleç'e ; Özürünü kabul ederek, bir önceki post'u kaldırıyorum.

Ayrıca, yorumları ve destekleriyle beni yalnız bırakmayan sevgili blogger arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.umarım bu son olur.

edit,
konu:izinsiz blog yazılarının kullanılması.

4 yorum:

tubitos dedi ki...

canımm inşallah bir daha tekrarlanmaz..

pembe fiyonk dedi ki...

inşallah canımm.

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım sorunun hallolmasına çok sevindim, dediğin gibi inşallah bir daha tekrarlanmaz senden izinsiz yapılan bu eylem :/



http://betwinus.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

evet canım.inşallah bu son olur.