6 Mayıs 2011 Cuma

Benim Annem Güzel Annem :)

Annelere ne alsak önerileri, bloglarda yayınlanmaya başlandı :) Yok yok bu basın bülteni falan değil.Sadece aklımda olanı, sizlerle paylaşmak istiyorum.
Cennet annelerimizin ayaklarının altında olduğuna göre, bu ayaklara iyi bakmalıyız :P
İşte bu konda Polaris kendini çok iyi geliştirdi.


Ayak rahatlığını ön planda tutan Polaris, şimdilerde çok güzel modeller üreterek, çıtayı epeyce yükselltiler.
Şık,zarif ve bir o kadar rahat olan Polaris ayakkabı modellerine, online kataloğundan bakınarak da fikir edinebilirisniz.
Hatta bugünlerde FLO'dan 100 liralık alışveriş yapanlara,çekilişsiz kurasız,herkese pırlanta kolye hediye ediyorlar.







6 yorum:

Fashion Women Bella dedi ki...

güzel seçimler çook beğendim.Annelerimize herşeyin en güzeli layık:)

pembe fiyonk dedi ki...

kesinlikle canım:)

habinos dedi ki...

zarifler..., annelerin, anneler günü kutlu olsun =)

CMOS dedi ki...

ayakkabı mı cüzdan mı yaaa seçemedim:/

pembe fiyonk dedi ki...

habinoscum:hiç eksik olmasınlar başımızdan <3

cmos: galiba ayakkabı :) ya da ihtiyacı neyse o :) sevgiler

cemre dedi ki...

ne güzel ayakkabılar çok beğendim kataloga hemen bakıyorum:)