10 Mayıs 2011 Salı

KIRMIZI ELBİSE - 2

Geçenler de bir akrabamızın nişanına giderken yaptığım, kırmızı elbise kombinim.Büyük nişan olmadığı için sade,rahat birşeyler giymek istedim.Biraz da renk katmak adına, bu sefer tercihim kırmızıdan yana oldu :)







Bu da elbisenin önden görünüşü




son günler de vazgeçilmezim oldu bu ayakkabı.Platformlu olmasından dolayı yüksek topuk yormuyor. Öyle çok abartılı platforma sahip olmadığı için ağırlık da yapmıyor.ön kısmının rahat kesimi sayesinde ayakkabının varlığını bile unutuyorum :)



Elbise:Mango
Çanta:Primark(ingiltere)
çorap:Penti





16 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

çok şık görünüyorsun :) ayakkabılarında çok hoş....

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok güzel olmuş, çok şık görünüyorsun canım. Çantana da bayıldım bu arada.

http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

cecilia dedi ki...

çok yakışmış kırmızı, kırmızıyla siyahın uyumuna bayılıyorum zaten, asil ve zarif bir hava katıyor, elbisen kırmızı renkle dikkat çekicilik sağlarken sade modeliyle de şıklığını dengeliyor ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Çook beğendim çok şık olmuşsun tatlım:)

Fashion Women Bella dedi ki...

süpersiiin:)

reyhane dedi ki...

Çok şıksınnnn..

cemre dedi ki...

çok şıksın çok kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun şu topuklarla nasıl rahat ediyorsunuz bana da anlatın ama kıskanç yaparım nazar değdiririm ona göre:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok güzel olmus hani bi rtabir vardır ya " cuk oturmus" aynen öyle olmus :)

civciv dedi ki...

kirmizi rengini cooook seviyorum, elbisende de bu renk harika bir görüntü saglamis !

sevgiler

Gök dedi ki...

çok şık olmuşsun canım bu arada ben dün bloguna giremedim bi an kapattın zannettim hatta :o

pembe fiyonk dedi ki...

Bütü,cecilia,
zeto,deniz,f.w.bella,
civciv,reyhane,
pembe esinti,
gök,cemre:
çok teşekkürler hanımlar güzel yorumlarınız ve ziyaretiniz için.

cemrecim:posta da yazdığım gibi genelde az platformlu ön kısmı dar olmayan ayakkabılarla çok rahat ediyorum

gökçüm:haklısın canım,dün anlmadım ben de ne oldu.kontrol panelinde durduk yere silindi yazdı.nefret ediyorum bu ayarların tuhaflamasından.meğer bi günlük blog görünmemiş :/

BeTwin Us dedi ki...

Canım elbisenin modeli üzerine çok güzel oturmuş rengi hem siyah hem de ayakkabılarının altındaki kırmızı detay ile tam bir uyum içinde bayıldık sana tatlım :))


http://betwinus.blogspot.com/

caseyas dedi ki...

Bence de kırmızı ve siyah çok yakışıyor hoş olmuş

http://dorelame.blogspot.com/

SvGLove dedi ki...

Kirmizi'nin gucu diyorum ben buna:D

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim ziyaretiniz için <3

Petite Sorbet dedi ki...

Kesinlikle dogru bir secim olmus , mangodan bende kırmısı elbise bakmıstım gecenlerde kafama gore bulamadım. Mango outletlerde 5-10 tl ye bile fıstık gıbı elbiseler var ...