22 Mayıs 2011 Pazar

The knot Wedding ; Düğün sezonu Açıldı !




Evlenenlere veya evlenmeyi düşünenlere muhteşem bir site öneriyorum :)

En ilginç ve en sevdiğim tarafı, tamamen gerçek düğün fotoğraflarının kullanılmasıdır.
Lookbook gibi, gerçek kişilerin resimlerini paylaştığı bir site.Güzel ayrıntıların bulunduğu the Knot, size özel fikirler verecektir.

Kayıt olduktan sonra, saç tasarımından, düğün mekanlarına kadar bir çok ayrıntıyı bulabileceğiniz eğlenceli  bir yer.

Gerçek düğünlere bakmak isterseniz, real weddings'e tıklayın.

                                      http://www.theknot.com/















not: resimler The knot sitesinden alıntıdır








9 yorum:

BeTwin Us dedi ki...

Canım beni kalbimden vurdun 2 ay sonra düğün ve hala her tecrübeye açığım :))) çok güzel bir paylaşım hemen bakacağım :)



http://betwinus.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

faydası olursa ne âlâ :)

Petite Sorbet dedi ki...

Bende zıpladım linke paylasım ıcın tesekkurler :)

cedrick dedi ki...

çok güzel bir site... teşekkürler emeğinize..

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

ama kaydolmak için gelin olman lazım :Devlilik tarihi,yerini falan da istiyor ya,puff :D

pembe fiyonk dedi ki...

be twün us:işine yaradıysa ne mutlu bana :)

uzman: atmasyon bilgi yazabilirsin kayıt aşamasında :)

tubitos dedi ki...

teşekkürler bana çok yararı dokunacak =)

Nilla dedi ki...

http://www.hataygazetesi.com/the-knot-dugun-sezonu-acildi bu site tüm bu yazıları kopyalamış :/

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim nillacım haber verdiğin için.